فرمانده پایگاه شکاری تبریز:

با هرگونه تهدید علیه ایران مقابله می‌کنیم

1403/05/21 - 13:40 - کد خبر: 118595 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز با بیان اینکه تهدیدهای نوپدید، متوجه نیروی انسانی است، گفت: با تحکیم باورها و افزایش توان رزم با هرگونه تهدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله می‌کنیم.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم سلیمانی فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز در جمع کارکنان این یگان گفت: در ارتش به مقوله آموزش و تربیت نگاه بسیار ویژه وجود دارد؛ چراکه آموزش صحیح می‌تواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور را مطابق ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران تربیت کند.
فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد می‌تواند موجب ارتقاء توان رزمی و بالندگی کشور و نیرو‌های مسلح شود، تصریح کرد: تهدیدات نوپدید امروز، متوجه نیروی انسانی است و ما تلاش خواهیم کرد تا با تحکیم باور‌ها و افزایش توان رزم با هرگونه تهدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کنیم.
امیر سرتیپ دوم سلیمانی افزود: توجه به آموزش هدفمند و اصولی از برنامه‌هایی است که در نیروی هوایی ارتش با جدیت دنبال می‌شود و به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته ایم که این پیشرفت با تجربیات پپیشکسوتان این نیرو در هم به‌دست آمده است.
انتهای پیام/
با هرگونه تهدید علیه ایران مقابله می‌کنیم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار