یادداشت سردبیر؛

آغاز تحولی نو در تاریخ سیاسی ایران

1403/05/07 - 15:59 - کد خبر: 117473 نسخه چاپی

نصر:ساعاتی پیش دکتر مسعود پزشکیان با حکم تنفیذ رهبر انقلاب به عنوان رئیس جمهور چهاردهم ایران عزیز رسما کارش را در پاستور آغاز کرد.

کمتر کسی فکر می کرد که سکان کشتی کشور پهناور ایران به یک فرزند « فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند » از دیار آذربایجان سپرده شود ؛ اما دیدیم که بار دیگر خواست اکثریت مردم نتیجه داد و‌ چنین شخصیتی مدیریت این سکان را عهده دار شد.
قطعا این تغییر در دولت بسترساز تحولاتی عمیق در حوزه‌های مختلف به ویژه تکنولوژی‌های نو از جمله هوش مصنوعی خواهد شد که مورد تاکید رهبر انقلاب هم قرار گرفت.
امروز نه تنها برای ایران بلکه برای آذربایجان عزیز نیز روزی تاریخی است برای اولین بار مردی از دیار ستارخان و باقرخان بر راس امور تکیه زده است و قرار است مدیریت ایران را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد.
بار دیگر نقش و سهم آذربایجان در اعتلای ایران و عبور از بحران‌های تاریخی بر همگان اثبات شد و خواهیم دید که چگونه می توان با زبان جهان با جهانیان صحبت کرد ؛ چگونه عدالت محوری از شعار به عمل خواهد آمد و چگونه بار دیگر ایرانیان بر ایرانی بودن در جهان افتخار خواهند کرد؛ با  قدرت و صلابت.
بی تردید وحدت، همصدایی و هموایی برای ایرانی آباد، آزاد، پیشرفته و توسعه یافته می توانند کلیدواژه‌هایی مشترک برای هشت سال آینده ایران عزیز باشند. ان شاالله

امیر کریم زاد شریفی - سردبیر نصر

انتهای پیام/
 آغاز تحولی نو در تاریخ سیاسی ایران امیر کریم زاد شریفی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار