عضو شورای اسلامی شهر تبریز؛

باغشمال تبریز به پارک خانواده‌محور تبدیل شده است

1403/04/18 - 16:17 - کد خبر: 116222 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال تبریز به پارک خانواده‌محور تبدیل شده است.

به گزارش نصر، روح الله رشیدی ظهر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سوله‌های موجود در مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است تا از آن‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری و گردشگری استفاده شود، از این رو اگر از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود، به‌یقین این پارک به قطب فرهنگی و هنری شهر تبریز تبدیل خواهد شد.
وی با تاکید به کار کارشناسی در روند واگذاری این سوله‌ها، افزود: در روند واگذاری این سوله‌ها علاوه‌بر اینکه امور فرهنگی باید در اولویت شهرداری باشد، اما وجه اقتصادی قضیه نیز باید مد نظر قرار بگیرد تا هزینه‌های جاری نگهداری این سوله‌ها نیز تأمین شود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه عملیات عمرانی فاز دوم این پارک نیز در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در راستای تجهیز و بهره‌برداری از فاز دوم این پارک در حال انجام است که امیدوارم با بهره‌برداری کامل از این پارک شهروندان بتوانند از این فضای زیبا نهایت استفاده را ببرند.
رشیدی با اشاره به موقعیت ویژه این پارک و دسترسی آسان شهروندان به این مجموعه اضافه کرد: به‌لحاظ وسعت در مرکز شهر چنین پارکی وجود ندارد؛ بنابراین این مجموعه می‌تواند یکی از پارک‌های خانواده‌محور شهر تبریز باشد.
در ادامه حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز از اقدامات شهرداری منطقه ۳ تبریز در راستای آماده سازی فاز دوم پارک باغشمال و توسعه فضای سبز اظهار رضایت کرد و گفت: چندین بار ضمن بازدید و آشنایی با بخش‌های مختلف این پارک در جریان اقدامات شهرداری منطقه ۳ تبریز در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری و نحوه احداث این پارک قرار گرفته‌ام.
وی خواستار تسریع در روند واگذاری سوله‌های موجود در این پارک شد و افزود: واگذاری این سوله‌ها در امور فرهنگی و رفع بعضی کمبودهای فضاهای فرهنگی این منطقه تأثیر بسزایی خواهد داشت و ما آن را به فال نیک می‌گیریم.
انتهای پیام/
باغشمال تبریز به پارک خانواده‌محور تبدیل شده است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   ع   ماه پیش  

از لحاظ بهداشتی و نظافت و امنیتی باید رسیدکی شود تازه یک سال نشده چندین نقطه سنک فرشها نشست کرده شهردار محترم هزینه ترمیم چند برابر ساخت میباشه خواهشمندم دستور قرماید در نظارت پیمانکاران دقت کنند ممنون

پاسخ   زهرا   2 ماه پیش  

سلام لطفآدراین پارک سطل آشغال وآب برای آشامیدن وشستن بذارید هر کس چیزی میخورد آشغال میرزن زمین
پژوهشیار