خبر/

تمدید زمان پیش ثبت نام در هنرستان‌های هنرهای زیبای تبریز

1403/04/12 - 10:06 - کد خبر: 115776 نسخه چاپی

نصر: مهلت پیش ثبت‌نام در هنرستان های هنرهای زیبای تبریز تا بیستم تیرماه تمدید شد.

به گزارش نصر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی مهلت پیش ثبت نام هنرستان‌های هنرهای زیبا که از بیست و دوم اردیبهشت ماه آغاز شده تا بیستم تیرماه جاری تمدید شد.
پیش ثبت ‌نام برای دانش آموزان پایه‌ی دهم تا بیستم تیرماه جاری ادامه خواهد داشت و این مدت زمان تعیین شده تمدید نخواهد شد.
پس از پایان پیش ثبت نام، از دانش‌آموزان حائز شرایط برای حضور در کلاسهای آمادگی و آشنایی با قوانین و ضوابط و فضای هنرستان دعوت خواهد شد و پس از برگزاری کلاسهای آمادگی و در هفته آخر مردادماه آزمون تئوری و عملی برگزار شده و برای ثبت نام نهایی کارنامه صادر می‌شود.
کلاسهای آمادگی برای هنرجویان ثبت نام کننده تا 20 مرداد برگزار خواهد شد و هفته آخر مردادماه از دروس عمومی شامل ادبیات،‌ ریاضی و همچنین دروس تخصصی هر رشته آزمون تئوری و عملی برگزار شده و پذیرفته‌شدگان قطعی در هفته اول شهریورماه از طریق سایت یاد شده معرفی خواهند شد.
گفتنی است پیش ثبت نام در هنرستانهای یاد شده تنها از طریق سایت امکانپذیر خواهد بود.
برگزاری آزمون ورودی برای جذب و پذیرش هنرجویان در هنرستانهای هنرهای زیبا جزو شروط اساسنامه هنرستانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کشف استعدادهای برتر است .
براساس این گزارش علاقمندان می‌‌توانند با مراجعه به لینک پیش ثبت نام در سایت اداره کل به آدرسhttps://azarsh.farhang.gov.ir/fa/membership/schools اقدام نمایند.
انتهای پیام/
تمدید زمان پیش ثبت نام در هنرستان‌های هنرهای زیبای تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار