شهردار منطقه ۷ تبریز مطرح کرد:

نصب ۷۵ عدد پایه چراغ برق در پارک های جنوب غرب تبریز

1403/03/27 - 11:32 - کد خبر: 114865 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: در راستای مطالبات مردمی در خصوص تکمیل روشنایی، ۷۵ عدد پایه چراغ برق در پارک های جنوب غرب تبریز نصب می شود.

به گزارش نصر، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای روشنایی پارک پامچال در کوی لاله و با هدف بهره‌مندی بهتر از فضاهای شهری و زیباسازی و بهبود روشنایی در شب، ۳۰ پایه چراغ برق با اجرای فونداسیون و صفحه گذاری به صورت کاملا اصولی نصب شد.
وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت وجود نور و روشنایی در شب به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری و تأمین امنیت شهروندان، عملیات رفع خاموشی و تقویت روشنایی پارک های سطح منطقه اجرایی می شود.
شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: برای ایجاد روشنایی در ۱۰ پارک سطح حوزه، مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و به تدریج تمام پارک ها و فضاهای سبزی که فاقد روشنایی یا معیوب است، تجهیزات روشنایی در طول سال، خریداری و نصب خواهد شد.
گفتنی است، تامین روشنایی پارک ها و معابر اصلی منطقه در راستای زیباسازی و بهره مندی شهروندان و مسافران از فضاهای شهری از برنامه های اصلی شهرداری منطقه بوده و توجه به شیوه های مختلف زیباسازی جنوب غرب تبریز به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر مورد توجه شهرداری منطقه بوده که اصلاح روشنایی معابر و پارک ها نیز در این راستا انجام می شود.
انتهای پیام/
نصب ۷۵ عدد پایه چراغ برق در پارک های جنوب غرب تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار