خبر/

آذربایجان شرقی در نهضت ملی مسکن عقب مانده است

1403/03/05 - 14:24 - کد خبر: 113716 نسخه چاپی

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: این استان در زمینه طرح نهضت ملی مسکن عقب مانده است و این عقب ماندگی باید به سرعت جبران شود.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز شنبه در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه عقب ماندگی در این بخش باید جبران شده و به خصوص در حوزه تامین مسکن قشر محروم امکانات لازم و کافی فراهم شود، افزود: وظیفه تمام مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی این است که راه رئیس جمهور شهید در این خصوص را با قوت ادامه دهند و تا آخرین لحظه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن کارها را پیش ببرند.
وی کنترل نرخ اجاره بهاء را ضروری دانست و با اشاره به اینکه بر این اساس باید تدابیری اندیشیده شود تا نرخ آن مدیریت شده و به صورت لجام گسیخته افزایش پیدا نکند، اظهار کرد: اتحادیه املاک، شهرداری ها و سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان با برگزاری جلسات مشترک در خصوص نرخ اجاره بها کار کارشناسی جدی انجام دهند.
محمدی ادامه داد: مستاجران جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و به هر نحوی نتوانسته اند صاحب مسکن شوند بر این اساس باید مورد حمایت قرار گیرند و طبق فرمایشات رهبر انقلاب، خلائی در مدیریت کلان کشور به وجود نخواهد آمد و کشور مستحکم است و در سایه تدابیر رهبری و وحدت و انسجام مردم مشکلی در اداره کشور پیش نمی آید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در نهضت ملی مسکن برنامه ها در استان در حال انجام است و با وجود حادثه ناگوار، مسئولیت ما سنگین تر شده است و باید با تلاش مدیران، قول رییس جمهور شهید و استاندار شهید به مردم را عملی کنند.
جبارعلی ذاکری اظهار کرد: در یک ماه آینده حرکت هایی در راستای تحویل زمین برای جوانی جمعیت و همچنین مسکن روستایی انجام و عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی در نهضت ملی مسکن عقب مانده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار