خبر/

نشست گروه‌های توسعه ورزش همگانی کشور در تبریز

1403/02/23 - 16:11 - کد خبر: 112974 نسخه چاپی

نصر: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر کل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ظرفیت استان آذربایجان شرقی برای ورزش همگانی بسیار مهم و ارزشمند است گفت: نیاز به بک باور و اراده کلی برای اجرای طرح ملی ورزش و مردم داریم که از ۳۱ اردیبهشت ماه در کشور اجرایی می‌شود.
کلانتری در نشست هم اندیشی روسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی سراسر کشور در تبریز افزود: امروز یک تیم کارشناسی شده و جوان و جویای نام در ورزش همگانی کشور دست به دست هم داده تا یک اتفاق مهم را ررقم بزند؛ اما برای هماهنگی و تعامل، نیازمند همفکری هستیم؛ چرا که مردمی سازی و ارزان سازی در سندتحول دولت مردمی تدوین شده است و تمامی واحد‌های داخلی وزارت درگیر تدوین این طرح بودند.
فاتح، فرماندار شهرستان تبریز گفت: شهر تبریز سال گذشته در برگزاری رویداد‌های ورزشی پیشتاز بوده و آمادگی لازم برای سال جاری در برگزاری ورزش‌های ملی و بین المللی را هم دارد و تعاملات خوبی بین مردم و مدیران در همه بخش‌ها بخصوص ورزش داریم.
ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی هم با بیان اینکه امید است در این همایش از تجارب هم در راستای توسعه ورزش‌های همگانی و سلامت مردم استفاده کنیم گفت: کل استان درگیر برنامه‌های ورزشی است و از ظرفیت خیران در توسعه ورزش‌های روستایی هم بنحو احسن استفاده می‌شود.
در پایان مراسم از فعالان ورزشی که در امر توسعه ورزش همگانی و روستایی آذربایجان شرقی تلاش دارند، تجلیل شد.
انتهای پیام/
نشست گروه‌های توسعه ورزش همگانی کشور در تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار