در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی؛

عملیات اجرایی بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز آغاز شد

1403/02/18 - 12:12 - کد خبر: 112659 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از راه اندازی بزرگترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی تحویل زمین سهکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز آغاز شده است.
هراتی با اشاره به اینکه اکثر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: با این وجود کمبود یک محل به عنوان نخاله گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد، شامل تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده های اصلی  توسط ماشین های حمل نخاله می شد.
وی ادامه داد: این موضوع باعث بروز نازیبایی های بصری و آلودگی محیط زیست بود که به همین منظور  طی جلسه ای با معاون هماهنگی امور  عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله گاه شرق تبریز تحویل سازمان داده شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار بوده که در فاز اول سه هکتار جهت بهره برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله گاه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز داده شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان ها و مسیل های رودخانه ها در حوزه شرق تبریز باشیم.
انتهای پیام/
عملیات اجرایی بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز آغاز شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار