معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر

1403/02/17 - 14:48 - کد خبر: 112609 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش کامل اکیپ‌های خدمات در سطح مناطق دهگانه همزمان با ورود سامانه بارشی و بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش نصر، هادی بدری حامد در گفتگویی با اشاره به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و افزایش بارندگی ها، نیروهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست مناطق دهگانه آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه به همراه نیروهای آتش نشانی تبریز در آماده باش کامل بوده و نقاطی که در مواقع بارش دارای مشکل می‌شوند را شناسایی و نسبت به رفع آبگرفتگی معابر، اقدام می‌کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تصریح کرد: لایروبی اساسی مسیل ها و کانال های سطح شهر، پاکسازی آبروها و کانال‌ها و کنترل تجهیزات هدایت آبهای سطحی در چند ماه گذشته در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار گرفته است و امیدواریم در زمان بارش ها شاهد مشکل خاصی در سطح شهر نباشیم.
بدری حامد با بیان اینکه تاکنون در هیچ یک از معابر آبگرفتگی و مشکل خاصی ایجاد نشده است، خاطر نشان کرد: نیروهای خدمات شهری با هدف تسهیل تردد در عبور مرور معابر در آماده کامل بوده و از هرگونه آبگرفتگی احتمال جلوگیری می‌کنند.
گفتنی است، طرح خدمات محله ای از هشتم اردیبهشت سال‌جاری در مناطق دهگانه آغاز شده و این طرح به مدت یک ماه بی وقفه تدوام دارد. به طوری که، لایروبی و پاکسازی آبروها، جوب ها و کانال ها، ترمیم جداول، پل ها و همسطح سازی دریچه‌ها در سطح معابر تنها بخشی از آیتم های مورد اجرای این طرح است.
انتهای پیام/
آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار