مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد؛

خدمات دهی رایگان مترو تبریز در عید فطر/فعال‌سازی ایستگاه‌های دامپزشکی، قره آغاج و گجیل

1403/01/21 - 13:10 - کد خبر: 111175 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از خدمات رسانی مترو در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان فهیم، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان جهان و برای تسهیل در تردد نمازگزاران، مترو تبریز از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر روز عید در مسیر خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گؤلی روبه روی هتل پارس تا ایستگاه نور واقع در شهرک نور لاله) به صورت رایگان خدمات رسانی خواهد کرد.
وی افزود: پس از اتمام نماز عید سعید فطر، قطارها برای جابه‌جایی نمازگزاران عزیز و همشهریان تا ساعت ۱۳ ظهر فعالیت خواهند کرد.
یعقوب وحیدکیا از فعال سازی ایستگاه‌های سه و پنج و شش واقع در مناطق دامپزشکی، قره آغاج و گجیل با اتمام حفاری تونل فاز اول خط دو به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.
وی از فعال سازی ایستگاه‌های سه و پنج و شش واقع در مناطق دامپزشکی، قره آغاج و گجیل با اتمام حفاری تونل فاز اول خط دو به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.
وحیدکیا ضمن اشاره به قالب قرارداد ساخت خط ۲ به صورت epc تصریح کرد: بر اساس این قرارداد، اجرای عملیات ساخت ایستگاه‌ها به پیمانکاران جزء تحویل داده شده است و در بازدید میدانی امروز به همراه مجری خط ۲ و سایر عوامل اجرایی، شاهد برچیدن تجهیزات پشتیبانی حفاری تونل و تحویل ایستگاه‌های شماره ۳ (دامپزشکی)، ۵ (قره آغاج) واقع در روبروی بیمارستان امیر المومنین و شماره ۶ (گجیل) به عوامل پیمانکاران جزء، عملاً ساخت عملیات اجرایی ایستگاه‌ها شروع شده است.
وحیدکیا در پایان افزود: با توجه به نصب روزشمار اتمام پروژه در ایستگاه‌های فاز اول خط ۲، مجموعه عوامل متروی تبریز با تمام توان در جهت تحقق برنامه زمانبندی اعلامی به صورت شبانه روزی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند تا تمامی موانع و مشکلات پیش رو مرتفع شود.
انتهای پیام/
خدمات دهی رایگان مترو تبریز در عید فطر/فعال‌سازی ایستگاه‌های دامپزشکی، قره آغاج و گجیل منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار