معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد:

دیدار نوروزی ۹۳ هزار مهمان بهاری از موزه‌های شهرداری تبریز

1403/01/15 - 14:27 - کد خبر: 110901 نسخه چاپی

نصر: معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اعلام کرد: از ۲۹ اسفندماه تا روز ۱۲ فروردین ماه، بیش از ۹۳ هزار نفر از شهروندان محترم تبریزی و گردشگران نوروزی تبریز از موزه ها و اماکن تاریخی وابسته به شهرداری تبریز دیدار کرده اند.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی با اشاره به موزه های در اختیار شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز با شش موزه و فضای تاریخی، بخشی از ظرفیت گردشگری شهر تبریز را عهده دار است و بر خود می بالد که توانسته گردشگران نوروزی را با هویت این خطه آشنا کند.
وی ادامه داد: موزه‌های شهر در عمارت تاریخی ساعت تبریز، خانه موزه استاد شهریار، خانه موزه علی مسیو، موزه مشاغل در یخچال تاریخی صادقیه، خانه نیکدل و موزه فوتبال در مدت نوروز در ساعات اعلام شده پذیرای حضور علاقمندان محترم بود.
نصیربیگی با اشاره به گستره حضور گردشگران، افزود: در مدت تعطیلات نوروزی، موزه شهر و نمایشگاه صنایع دستی نوروزی مستقر در عمارت تاریخی ساعت تبریز بیش از ۵۴ هزار بازدید را در حافظه خود ماندگار کرده و پس از این مجموعه، خانه تاریخی نیکدل با حدود ۲۱ هزار و خانه موزه شهریار با حدود ۱۳ هزار بازید، پر مخاطب ترین مجموعه های شهرداری بودند.
وی با اهمیت حضور تک تک این افراد در موزه های شهرداری تبریز اظهار داشت: این عده از همراهان سفیران فرهنگی تبریز هستند و در معرفی شایسته شهر اولینهای ایران‌زمین نقش خواهند داشت.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: در این موزه ها همچنین نقشه های گردشگری تبریز، کارت پستال اماکن دیدنی شهر و پیکسل های مرتبط را در اختیار بازدیدکنندگان از موزه قرار می دادند تا به عنوان هدیه نوروزی از مجموعه شهرداری، یادآور لحظات خوب بهار باشد.
انتهای پیام/
دیدار نوروزی ۹۳ هزار مهمان بهاری از موزه‌های شهرداری تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار