یادداشت/

آقای استاندار! اولویت بندی برنامه ها پیشکش، فعلا ساعات اداری را سامان دهید!

1403/01/05 - 16:38 - کد خبر: 110677 نسخه چاپی

نصر: تنها در طی کمتر از سه ماه گذشته، ساعات کاری و اداری در آذربایجان شرقی، حداقل چهار بار دستخوش تغییر بوده است. و همه این تغییرات طی بخشنامه های رسمی از سوی استانداری و کمیته های تخصصی!! صادر و به کلیه سازمان ها و ارگان ها و نهادها ابلاغ می شود.

این همه تغییر و تشتت و عدم ثبات در رای و تصمیم از سوی عالی ترین نهاد سیاسی و دولتی استان و ارگانی که باید برنامه ریزی علمی، مدون و دراز مدت برای کارمندان دولتی داشته باشد بسیار مایوس کننده و تعجب آور است.
آقای استاندار در نشست اخیر خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اولویت برنامه های خود را تشریح کرده و از تکمیل پروژه های عمرانی و عزل و برکناری مدیران ناکارآمد سخن به میان آورده است. اما یک نکته اینجا مغفول مانده است.
اینکه، کارمندان به عنوان مجریان اصلی اجرای این برنامه ها و سربازان خط مقدم جلب رضایت عمومی، باید از آرامش فکری و روحی برخوردار باشند نه اینکه هر شب قبل از خواب، فضای مجازی و اخبار را رصد کنند تا ببینند که کارشناسان زبده و ماهر استانداری، برای وقت اداری فردای آنها چه خوابی دیده و چه آشی پخته اند!
به راستی آیا در مجموعه عریض و طویل استانداری، چهار نفر کارشناس و کارمند ساده که هم روزه بگیرد و هم سر وقت اداری با سرویس رفت و آمد کند وجود ندارد که بتواند جلوی این همه تصمیمات خلق الساعه و لحظه ای و هیجانی را بگیرد؟!
جناب آقای استاندار! اجرای برنامه ها و اولویت بندی و برکناری مدیران ناکارآمد و بقیه وعده ها پیشکش! عجالتا دستور دهید فعلا دست از سر کارمندان بردارند و ساعت خواب و بیداری و کار و زندگی کارمندان را دستکاری نکنند. خدا خیرتان بدهد.
محض اطلاع: در اولین روز کاری سال 1403، به طور ناگهانی و شبانه ساعات کاری ادارات که 12 روز قبل تغییر یافته بود بار دیگر تغییر کرد!!
هشدار: احتمالا تا پایان ماه مبارک رمضان ساعات اداری برای چند بار دیگر هم تغییر کند. کارمندان عزیز! حتما هر شب قبل از خواب، اعلامیه ها، اخبار فضای مجازی و پیامک دوستان و همکاران را چک کنند بعد بخوابند!

به قلم محمد امین خوش نیت
منبع: آذرقلم
انتهای یپام/
آقای استاندار! اولویت بندی برنامه ها پیشکش، فعلا ساعات اداری را سامان دهید! منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   عباسی   ماه پیش  

آفرین. حرف نداشت استاد.. عالی بود
حرف دل ما را زدید جناب آقای دکتر خوش نیت
قلم تان همیشه مانا
پژوهشیار