مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز؛

۲۰ دستگاه اتوبوس با هزینه ۱۰ میلیارد تومان بازسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز شد

1402/12/28 - 16:37 - کد خبر: 110564 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی و راه اندازی سری دوم ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده با هزینه ای افزون بر یکصد میلیارد ریال و اضافه شدن به خطوط خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده گفت: در آستانه سال نو و  در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پیرو مصوبه شورای محترم اسلامی شهر و حمایت های همه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز سری دوم اتوبوس های متوقفی و فرسوده  ۲۰ دستگاه با صرف بیش از یکصد میلیارد ریال به قید فوریت بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی و خطوط کم برخوردار کلانشهر تبریز شد.
وی اظهار داشت: با توجه به بالا بودن قیمت خرید اتوبوس جدید و بمنظور رعایت اصل بهره وری، در کنار خرید اتوبوس های نو، یکی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد در حال حاضر  توجه ویژه به نوسازی و راه اندازی  اتوبوسها فرسوده می باشد که سعی براین است تا با برنامه ریزیها و تامین اعتبارات از محل تبصره ۱۸ این روند ادامه یابد.
حسین زاده ادامه داد: هشت دستگاه از اتوبوسهای فوق از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و ۱۲ دستگاه مابقی شامل ۶ دستگاه اتوبوس تک کابین و ۶ دستگاه اتوبوس دوکابین نیز از  محل اعتبارات داخلی شهرداری تبریز مورد بازسازی قرار گرفته اند. 
وی ادامه داد: با احتساب این ۲۰ دستگاه اتوبوس، مجموع اتوبوس های فرسوده و متوقفی که در سالجاری بازسازی شده و به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شده اند به ۴۰ دستگاه اتوبوس رسید.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه گفت: وجود کارشناسان با توان علمی و فنی بالا در حوزه معاونت فنی اتوبوسرانی تبریز، هر گونه تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوس ها را امکانپذیر کرده است.
انتهای پیام/
۲۰ دستگاه اتوبوس با هزینه ۱۰ میلیارد تومان بازسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار