خبر/

آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری در آذربایجان شرقی

1402/12/22 - 16:19 - کد خبر: 110250 نسخه چاپی

نصر: توزیع شکر تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو ۲۹ هزار تومان در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش نصر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از آغاز توزیع یک هزار و ۴۲۸ تن شکر با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان شرقی جهت ایجاد تعادل در بازار خبر داد.
اکبر فتحی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قیمت مصوب دولتی در اتحادیه‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی سازمان‌ها، ادارات کل، کارخانجات و شرکت‌ها و... در حال انجام است.
وی در خصوص توزیع شکر در بازار گفت: قیمت مصوب هر کیلو ۲۹ هزار تومان مختص خرده فروشی و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان مختص عمده فروشی، تحویل در درب انبار غله در سطح استان آذربایجان شرقی است.
فتحی افزود: اتحادیه ها، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی، چنانچه متقاضی خرید جهت توزیع شکر خانوار در بین کارمندان و کارگران خود هستند، می‌توانند به معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با درخواست کتبی جهت دریافت حواله مراجعه کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای ماه رمضان و ایام نوروز تامین شده است و هیچگونه کمبودی را در سطح استان نداریم؛ در هر کدام از کالا‌های اساسی که احساس نیاز شود، توزیع را افزایش خواهیم داد.
انتهای پیام/
آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری در آذربایجان شرقی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار