آغاز دوره های آموزشی سال ۱۴۰۳ با حال و هوای ماه مبارک رمضان

1402/12/21 - 21:57 - کد خبر: 110186 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت : دوره های آموزشی سال ۱۴۰۳ ویژه مدیران و کارشناسان مجموعه های مختلف شهرداری تبریز با دوره عمومی غیرحضوری ویژه ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

به گزارش نصر، یعقوب انصاری با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی از کتب "تفسیر آیات دین و زندگی" ۱ و ۲ خواهد بود و هر جلد از آن در یک نیمه از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همکاران محترم در صورت کسب نمره قبولی در هر آزمون می توانند حائز امتیاز ۲۰ ساعت آموزشی گردند که مجموع دو دوره ۴۰ ساعت آموزشی خواهد بود.
انصاری با اشاره به کسب عنوان برتر عملکرد آموزشی شهرداری تبریز در بین کلانشهرهای کشور طی سال های متمادی گذشته، ابراز امیدواری کرد: با همراهی معاونت ها، شهرداریهای مناطق، ادارات کل و سازمانهای وابسته به شهرداری تبریز، این عنوان در سال جدید نیز تکرار شود.
به گفته مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، زمان ثبت نام در دوره آموزشی غیرحضوری ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته از طریق سامانه پرسنلی همکاران است و همکاران محترم می توانند منابع آموزشی را از بخش فایل های الکترونیکی سایت آموزش دریافت کنند.
انتهای پیام/
آغاز دوره های آموزشی سال ۱۴۰۳ با حال و هوای ماه مبارک رمضان منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار