سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز طرح "استقبال از بهار" در آرامستان های شهرداری تبریز

1402/12/16 - 16:27 - کد خبر: 109878 نسخه چاپی

نصر: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همزمان در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید به استقبال دو بهار می رود.

به گزارش نصر، فرخ جلالی در خصوص خبر فوق گفت: با نزدیک شدن به سال جدید و بهار قرآن، سازمان آرامستان های تبریز با اجرای طرح "استقبال از بهار" توسط اکیپ‌های خدمات شهری  و همکاران کارگاه امانی در سطح سازمان به استقبال از دو بهار می رود.
وی اظهار کرد: این طرح در حوزه خدمات شهری، شامل اجرای تنظیف  و پاکسازی معابر اصلی و فرعی، شستشوی جداول و باکس های زباله، لکه‌گیری و چاله‌زدایی، جمع آوری نخاله‌ها از زمین‌های خالی و رفع نازیبایی بصری است.
فرخ جلالی افزود: به مناسبت  فرارسیدن ماه مبارک رمضان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با فضای سازی، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش بسته های افطاری، مشارکت در برگزاری مراسم افطاری سایر ارگان ها میزبان شهروندان و زائرین اهل قبور خواهد بود.
مدیرعامل سازمان آرامستان های تبریز اضافه کرد: مردم شهید پرور و انقلابی تبریز همه ساله لحظه تحویل سال نو و یا روز اول را در کنار قبور مطهر شهدا یا تازه درگذشتگان خود حضور می یابند و به همین منظور می‌بایست فضای آرامستان‌ها آماده پذیرش شهروندان عزیز باشد.
جلالی در پایان افزود: طرح استقبال از بهار از پانزدهم اسفند آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ماه در سطح آرامستان‌ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
آغاز طرح منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار