استاندار آذربایجان شرقی:

انتخاب کردن یک مقوله عقلانی است 

1402/12/10 - 12:23 - کد خبر: 109459 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخاب کردن یک مقوله عقلانی برای هر انسانی است گفت: در موضوع انتخابات اگر برای سرنوشت خود تصمیم نگیریم دشمنان برای ماتصمیم می‌گیرند.

به گزارش نصر، رحمتی در دیدار با جمعی از نخبگان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخاب کردن یک مقوله عقلانی برای هر انسانی است گفت: در موضوع انتخابات اگر برای سرنوشت خود تصمیم نگیریم دشمنان برای ما تصمیم می‌گیرند به لطف خدا نظام جمهوری اسلامی زمینه‌ای فراهم کرده که همه آحاد مردم می‌توانند در امر انتخاب خادمان خود سهیم باشند و پیشرفت کشور را رقم بزنند.
  رحمتی با تاکید بر اینکه ریل حرکتی جامعه در مجلس گذاشته می‌شود و به همین واسطه پیشرفت و آبادانی کشور اتفاق می‌افتد افزود: باید انتخاب کنیم چون مجلس برای ما مهم است انتظار داریم شما همواره برای تاریخ سازی، هویت آفرینی و تمدن سازی تحت عنوان جوانان انقلابی عمل کنید چون آینده کشور در دست شما است پس شما پای کار کشورید.
وی اظهار داشت: هر جوان باید به تنهایی یک رسانه برای جهاد تبیین و آگاهی بخشی به جامعه باشد تا کسانی که در تهاجم رسانه‌ای دشمن دچار شبهه می‌شوند را قانع کند هر جریانی برای اینکه در کشور رو به رشد باشد باید شما موتور محرک آن باشید این ایام را قدر بدانید و آن را دوران حکاکی بر روی سنگ بدانید.
 استاندار آذربایجان شرقی خطاب به دانش آموزان نخبه استان در مورد اینکه چرا باید در انتخابات شرکت کنیم گفت: هر انسان دنبال موفقیت و پیروزی است دنبال توسعه و آبادانی کشور است خواست جوان این است که آینده پیشرفته‌ای داشته باشد و برای تحقق این پیشرفت باید مردم در اداره کشور سهیم و محور باشند پس حضور مردم در این عرصه بسیار مهم است چون اگر این میدان را خالی بگذارند دشمنان وارد عرصه می‌شوند.
وی تصریح کرد: یک عده از جوانان به دلیل وجود شبهه ای که توسط دشمنان ایجاد شده نیاز به روشنگری دارند باید تلنگری به آن‌ها بزنیم و با آن‌ها گفتگو داشته باشیم تا به جمع آگاهان برسند و با معرفت بخشی شاهد آینده روشن و پیشرفته در ایران عزیزمان باشیم.
 رحمتی افزود: شما برای اینکه بتوانید همواره انسانی موفق باشید باید در زندگانی سبک و روش انتخاب را یاد بگیرید تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید همه انتخابات شما در مراحل مختلف زندگی باید آگاهانه و از روی پرسشگری باشد برای کسب موفقیت باید مطالعه هدف دار داشته باشید.
 گفتنی است در این جلسه تعدادی از دانش آموزان نخبه نظرات خود را در خصوص مشارکت حداکثری جوانان در انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشتند.
انتهای پیام/
انتخاب کردن یک مقوله عقلانی است  منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار