مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد:

افزایش تسهیلات یارانه‌ای به بهره‌برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی

1402/12/09 - 15:59 - کد خبر: 109419 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از تغییر نحوه محاسبه یارانه ماهانه اتوبوس های بخش خصوصی و افزایش میزان پرداختی یارانه به این اتوبوس ها با هدف فعالیت مستمر در خطوط خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده گفت: در راستای افزایش  انگیزه کاری بهره برداران بخش خصوصی و با توجه به هزینه بالای تعمیر و نگهداری اتوبوس ها، نحوه محاسبه یارانه ماهانه اتوبوس های بخش خصوصی تغییر و میزان پرداختی افزایش می یابد.
وی افزود: این اقدام بمنظور کاهش توقف اتوبوس ها و نیز افزایش رغبت بهره برداران جهت فعالیت مستمر در خطوط انجام می گیرد.
حسین زاده ادامه داد: بر این اساس روزهای فعالیت موظفی اتوبوس ها در یکماه برای دریافت ۱۰۰ درصد یارانه، از ۲۸ روز به ۲۵ روز کاری کاهش یافت و پنج روز نیز برای انجام سرویس های فنی -  تعمیرات نگهداری و نظافت اتوبوس ها است.
وی اظهار کرد: در صورت فعالیت اتوبوس بیش از ۲۵ روز، پرداختی یارانه به ازای هر روز کارکرد اضافی اتوبوس پنج درصد نسبت به یارانه کل اتوبوس افزایش خواهد یافت به این ترتیب برای۲۶ روزکارکرد ۱۰۵ درصد، برای ۲۷ روز ۱۱۰ درصد، برای ۲۸ روز ۱۱۵ درصد  و برای ۲۹ روز نیز ۱۲۰ درصد از کل یارانه پرداخت می شود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه گفت: با توجه به هزینه بالای تعمیر و نگهداری اتوبوس برای بهره برداران بخش خصوصی امیدواریم با اصلاح روند پرداخت یارانه و افزایش تسهیلات، شاهد کاهش مشکلات این بخش و افزایش سرویس دهی و فعالیت اتوبوس ها در خطوط باشیم.
انتهای پیام/
افزایش تسهیلات یارانه‌ای به بهره‌برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار