مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

پیش‌بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۳

1402/11/30 - 13:23 - کد خبر: 108923 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از پیش‌بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۶۱ درصد از بودجه سال آینده سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز عمرانی است.

به گزارش نصر، سیامک آسیایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه و بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر اظهار کرد:  بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز با ۴۰ درصد رشد نسبت به سال جاری به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه ۶۱ درصد از بودجه سال آینده سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز عمرانی است، افزود: ۲۴۷ میلیارد از بودجه سال آینده سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز عمرانی و ۱۵۳ میلیارد تومان آن جاری است.
آسیایی با اشاره به تحقق ۱۰ ماهه بودجه سازمان سیما و منظر در سال جاری نیز گفت: بودجه سازمان سیما و منظر در ۱۰ ماهه سال جاری با ۶۰ درصد تحقق به ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با اشاره به منابع درآمدی بودجه سال آینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اعلام کرد: عوارض قطع درختان مبتنی بر آرا کمیسیون ماده ۷،  درآمد حاصل از فروش گل و گیاه، درآمد وصولی بهای فضای سبز در سهم عوارض ساختمانی، درآمد حاصل دو درصد حق نظارت بر زیباسازی، مجوز ثبت شرکت، درآمد ناشی از خدمات پیمانکاری، درآمد تبلیغات شهری، درآمد حاصل از تابلوهای شهری، درآمد حاصل از ورودی پارک ائل گلی و فروش اموال غیرمنقول منابع درآمدی سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز برای بودجه سال آینده است.
آسیایی با اشاره به پروژه‌های مصوب سال آینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز عنوان کرد: زیباسازی و ساخت تندیس و سردیس و مبلمان شهری با۲۰ میلیارد تومان، اصلاح سیسم روشنایی سطح شهر، آذین بندی خیابان تربیت در مناسبت ها، نورپردازی مجسمه های سطح شهر، تعمیرات نورپردازی عمارت ساعت، نورپردازی پل شهید عباس دوران و پل شهید باکری، بازسازی اساسی سرویس بهداشتی ائل گلی و اصلاح سیستم نورپردازی و زیباسازی ائل گلی از جمله پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در حوزه نورپردازی است.
وی با اشاره به پروژه الحاق باغات ائل گلی به این مجموعه در سال آینده خاطرنشان کرد: کف سازی و جدول‌گذاری در پیاده راه های فردوس، کف سازی دور استخر  ائل‌گلی با ۱۵ میلیارد، تأمین نهاده ها و گل ها برای ائل‌گلی، خرید تجهیرات برای تامین گل و گیاه با ۴.۵ میلیارد، دیون عمرانی با پنج میلیارد و یکصد میلیون، مدیریت بهینه آب خام با سه میلیارد، تجهیز پارک ائل گلی به دوربین، تعمیر و تجهیز ماشین آلات با هفت میلیارد، کمک به تهیه سامانه با یک میلیارد، تعمیر و تجهیزات اداری با یک میلیارد، تهیه تجهیزات اداری با ۵۰۰ میلیون و  تعمیر و تجهیز چاه‌های عمیق با ۱.۵ میلیارد بخش دیگری از پروژه‌های سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری تبریز در سال آینده است.
آسیایی با اشاره به برگزاری چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی با اعتبار هفت میلیارد تومان در سال آینده یادآور شد: طراحی و تجهیز نقاشی های دیواری با دو میلیارد، بدنه سازی اتوبان کسایی با ۱۵ میلیارد، مطالعات جامع فضای سبز با دو میلیارد، خرید درخت و درختچه و خرید نهال با ۱.۵ میلیارد، طراحی تابلو شهری با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون، توسعه و بهسازی پارک ائل باغی و زیباسازی آن با  ۱۰ میلیارد، مطالعات پارک عباس میرزا، اجرای تقویم فرهنگی اجتماعی با ۱۰ میلیارد، احداث و توسعه پارک جنگلی عباس میرزا با ۲۰ میلیارد و پیاده سازی تولید انرژی پاک بخش دیگری از پروژه‌های مصوب سال سال آینده سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز است.
 وی احداث پارک مادر و کودک با اعتبار ۶ میلیارد تومان را پروژه مهم دیگری در سال آینده معرفی و تأکید کرد: ساخت و نصب بیلبورد در سطح شهر با پنج میلیارد، تجهیز پارک عباس میرزا و ائل باغی با یک میلیارد، طراحی و اجرای طرح الحاق لونا پارک به ائل گلی با ۱۵ میلیارد، خرید تلویزیون شهری و تعمیرات آن با ۱۲ میلیارد، طراحی و زیباسازی در پارک شمیم پایداری با پنج میلیارد و اجرای تقویم برنامه های ورزشی با پنج میلیارد پروژه‌های بعدی پیش‌بینی شده سال آینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به اجرای مجسمه استاد شهریار به صورت هایپر رئال و نصب آن در خانه استاد شهریار در سال جاری ادامه داد: مجسمه هایپررئال استاد شهریار و المان مهدویت از جمله المان‌های ماندگار نصب شده  در سال جاری هستند.
وی با اشاره به مکان‌یابی اجرای شهربازی نیز گفت: ۱۲ محل  در سطح شهر برای اجرای مشارکتی شهربازی بررسی و شناسایی شده است که اجرای شهربازی در این محل‌ها در دست  مطالعه و بررسی است.
انتهای پیام/
پیش‌بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۳ منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار