در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از ترمینال مرکزی تبریز مطرح شد؛

ضرورت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی ترمینال تبریز/"بهشت ماندگار" سپهر پروژه‌های تفریحی خدماتی شهرداری

1402/11/29 - 13:19 - کد خبر: 108853 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از ترمینال مرکزی تبریز از وضعیت بزرگترین و زیباترین پایانه مسافری شمالغرب کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران در این پایانه دیدار و از نزدیک با مسافران و مراجعه کنندگان به گفتگو نشست.

به گزارش نصر، مالک رحمتی بطور سرزده از پایانه مسافربری مرکزی تبریز بازدید کرد و گفت: سفر مسافران به استان آذربایجان شرقی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و خدمات ارائه شده د این پایانه مطلوب است.
رحمتی با قدردانی از مجموعه این سازمان و تمام پرسنل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز اظهار داشت: ترمینال تبریز یکی از زیباترین پایانه های کشور در اجرای امور خدماتی و رفاهی برای مسافران و مراجعه کنندگان خوب عمل کرده است و امیدواریم مسافرانی که آذربایجان شرقی و تبریز را برای مسافرت انتخاب می کنند لحظات خوشی را در این شهر سپری کنند.
وی ضمن بازدید از محوطه ترمینال و غرف تجاری این پایانه ضمن گفتگو با مسافران و مراجعه کنندگان، با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه های در دست اجرای پایانه مرکزی تبریز و ارائه بهترین خدمات به مسافران در این پایانه اظهار داشت: امیدواریم پروژه های در حال احداث این مجموعه با سعی و تلاش همکاران پرتلاش در شهرداری تبریز هرچه زودتر تکمیل و مورد بهره برداری کامل مسافران و شهروندان قرار گیرد.
گفتنی است، پروژه مجتمع "بهشت ماندگار" ترمینال تبریز در مساحتی حدود ۳۲ هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه ای با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان در ضلع شرقی ترمینال تبریز احداث می شود.
این مجموعه دارای پارکینگ، مهمانسرا و مجموعه اقامتی، شهربازی، رستوران، سالن ورزشی، واحدهای تجاری، هایپرمارکت، انبارتوشه و پمپ بنزین است.
کاهش هزینه‌ها و تسریع در اجرای دقیق با رعایت استانداردها به طوری که برای اجرای آن از توان داخلی مجموعه استفاده شود از شاخصه های اصلی اجرای این پروژه توسط شهرداری تبریز است.
یعقوب هوشیار شهردار تبریز پیش از این نیز از اتخاذ تمهیدات ویژه در خصوص تسریع در اجرای این پروژه با هدف فراهم کردن امکاناتی برای مراجعان و شهروندان جهت دسترسی به همه نیازهای فرهنگی، تجاری و ورزشی در زمان و محیط واحد در کنار ایجاد درآمد پایدار خبر داده بود.
انتهای پیام/
ضرورت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی ترمینال تبریز/ منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار