خبر/

اطلاعیه مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز

1402/11/24 - 16:27 - کد خبر: 108606 نسخه چاپی

نصر: مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز و اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان و تکریم مقام مرحوم آیت الله ارومیان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است:
 ضمن عرض تبریک و تهنیت خجسته اعیاد شعبانیه، به اطلاع اهالی غیرتمند و فهیم آذربایجان شرقی و تبریز قهرمان می‌رساند مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹بهمن تبریز به همراه اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان و تکریم مقام شامخ ابوالشهدا، آیت الله ارومیان، نماینده اسبق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
این مراسم معنوی ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۶بهمن ماه با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله آل هاشم (دامت برکاته) و سایر مسئولین استانی در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت برگزار خواهد شد.
 از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم، نیروهای مسلح، بسیجیان جان برکف، کارمندان و کارگران عزیز، دانش‌آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، برادران و خواهران دعوت می شود با شرکت در این مراسم معنوی، یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ساحت ولایت ابراز نموده و با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدید میثاق کنند.
انتهای پیام/
اطلاعیه مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار