خبر/

دعوت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز برای حضور پرشور در راهپیمایی گرامیداشت چهل و پنجمین حماسه فجر انقلاب اسلامی ایران

1402/11/21 - 18:35 - کد خبر: 108466 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی از شهروندان برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در سالگرد چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل آوردند.

به گزارش نصر، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:
اتحاد و همدلی بزرگترین رمز موفقیت، پیروزی و پیشرفت یک ملت است و مردم قهرمان و شهیدپرور ایران با تکیه بر این مهم،  ۴۵ سال پیش پایه های ظلم و ستم را با تأسی از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، به لرزه درآوردند.
امروز در حالی سالگرد این پیروزی شکوهمند را جشن می گیریم که شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز با تلاش و کوشش عوامل زحمتکش خویش، توانسته است گامی مهم در راستای تحقق شعار دهه فجر امسال برداشته و با برگزاری جشن‌های ملی، مشارکت پرشور در میان مردم تبریز رقم زده و آینده ای روشن را به تصویر کشند.
اینجانبان ضمن یادآوری نقش برجسته مردم بیدار، بصیر و ولایی تبریز در وقوع و به ثمر رسیدن این انقلاب عظیم و همچنین رشادت ها و از جان گذشتگی های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس، از شهروندان شریف دعوت می کنیم بار دیگر و دست در دست هم صحنه ای تاریخی را رقم زده و صلابت و اتحاد آحاد ملت را به گوش دشمنان اسلام و ایران برسانیم.
پرسنل زحمتکش شهرداری تبریز و مدیران این مجموعه فردا همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دوشادوش مردم شریف تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند تا بار دیگر آوای همبستگی و همدلی ملت عزیزمان در سراسر جهان طنین انداز شود.
شهرام دبیری
یعقوب هوشیار
انتهای پیام/
دعوت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز برای حضور پرشور در راهپیمایی گرامیداشت چهل و پنجمین حماسه فجر انقلاب اسلامی ایران منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار