فرماندار بناب خبر داد:

تشکیل قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب

1402/11/16 - 15:26 - کد خبر: 108178 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بناب گفت: در راستای حفظ و حراست از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم، قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در محل فرمانداری بناب تشکیل شده است.

به گزارش نصر، رضا لعلی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه این راهبردها شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بوده و وظیفه همه ما این است که در این مسیر حرکت کنیم؛ خاطرنشان کرد: بارها و بارها در جلسات مختلف رهبر معظم انقلاب بر لزوم اجرای دقیق قانون تأکید داشتند و بر همین اساس و در این راستا قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب تشکیل شد.
رئیس شورای تأمین شهرستان بناب افزود: این قرارگاه متشکل از اعضای شورای تأمین و پلیس فتا می‌باشد.
لعلی با بیان اینکه ما مسئولین امانت‌دار مردم هستیم تا بتوانیم به وظیفه قانونی خود عمل کنیم؛ تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند قانون و مقررات انتخابات را دقیقاً رعایت کنیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم مهیا سازیم.
وی ضمن توصیه به نامزدهای انتخابات و هواداران آنها برای عدم تخریب همدیگر در فضای مجازی و حقیقی گفت: با افراد متخلف در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات بناب تأکید کرد: امنیت و سلامت انتخابات در شهرستان دغدغه اصلی مسئولین برگزاری انتخابات در این شهرستان است.
به گفته لعلی، تاکنون صلاحیت ۱۳ نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب مورد تأیید قرار گرفته و ۱۱ اسفند ماه سال جاری ۱۲۷ صندوق رأی در شهرستان بناب مستقر خواهد شد.
فرماندار بناب در ادامه یادآور شد: مردم شهرستان بناب در ۱۱ اسفند ماه سال جاری با برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم صحنه‌ای به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.
انتهای پیام/
 تشکیل قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار