استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه بدون ایمان به خدا به درد انقلاب نمی‌خورد

1402/11/12 - 13:11 - کد خبر: 107940 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: هرگونه توسعه بدون ایمان به خدا و عمل به مکتب امامین انقلاب به درد کشور نمی خورد.

به گزارش نصر، مالک رحمتی روز پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با رهبری و انقلاب اسلامی، نسخه نجات بخش کشور را برگشت به مکتب «ما می توانیم» دانست که توسط امام راحل در ۴۵ سال قبل ترسیم شده و توسط مقام معظم رهبری تداوم دارد.
وی ایمان به خدا، ایمان به راه ترسیم شده توسط امامین انقلاب،اعتماد و اعتقاد به مردم و تبعیت محض از امامت و ولایت را عناصر اصلی برای استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: باید مراقب باشیم تا این عناصر و ارکان محوری دچار خلل نشود، چون هر گونه تزلزل در این رابطه منجر به آسیب به آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی می شود.
رحمتی با اشاره به اینکه جوانان سئوالات و شهباتی دارند و برخی از اقشار جامعه دچار آسیب هستند، یادآور شد: همه ما در مقابل این افراد مسئولیت داریم و باید آنها را در برابر حوادث و مشکلات همراهی کنیم.
وی بزرگ ترین پیام انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن بیان و اظهار کرد: باید توجه داشت که بقا و دوام و استمرار این انقلاب الهی نیز مردمی است و باید در جشن ها و آیین های مختلف دهه فجر مردم محور حرکت کنیم.
رحمتی موفقیت های چشمگیر نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته را فراوان توصیف کرد و ادامه داد: دستیابی به پیشرفت های شگرف در حوزه های پزشکی، علم و فناوری های نوین، انرژی هسته ای، نظامی و دفاعی و اقتدار مجموعه نظام نشانه ای واضح از عمل به شعار ما می توانیم است که همین روند باید در بخش ها و حوزه های گوناگون کشور تداوم یافته و تقویت شود.
وی اقتدار نیروهای مسلح کشور را در جهان بی مانند دانست و گفت: بر اثر همین توانمندی ها امروز هیچ قدرتی در جهان جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد.
رحمتی یکی از ثمرات بسیار ارزشمند و مهم اعتقاد به «ما می توانیم» در کشور خنثی سازی انواع تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران دانست و افزود: در حالی که در این همه سال انواع تحریم های سیاسی و اقتصادی ضد ما اعمال شده و به نوعی مسیرهای توسعه بسته شده است، اما با این وجود مسیر پیشرفت کشور بی وقفه ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/
توسعه بدون ایمان به خدا به درد انقلاب نمی‌خورد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار