مدیرکل جدید حوزه استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

1402/11/12 - 08:39 - کد خبر: 107909 نسخه چاپی

نصر: آیین معارفه مشاور و مدیرکل جدید حوزه استانداری آذربایجان شرقی با حضور نماینده عالی دولت در استان، معاونان وی و جمعی از مدیران کل استانداری برگزار شد.

به گزارش نصر، در این آیین، عزیز جوانپور به عنوان مشاور و مدیرکل جدید استانداری، معرفی و از تلاش های سیدکاظم یکانی در این مسوولیت تقدیر شد.
در این آیین همچنین آرزو عباس زاده به عنوان معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد.
استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به حساسیت بالای رفتارهای مدیریتی  گفت: باید در قبال رفتارهایمان در مدیریت ها پاسخگو باشیم.
مالک رحمتی با قدردانی از زحمات و تلاش های یکانی افزود: ملاک بنده در انتخاب  مدیرکل جدید حوزه استانداری این بود که فردی باشد باتجربه کافی، که به تمام مسائل استان آشنا باشد.


 
وی یادآوری کرد: آقای جوان پور از نیروهای دانشگاهی، ارزشی و ولایی ،خوش نام  و اهل تخصص و تعامل با مردم است .
وی خطاب به مدیران استانداری با بیان اینکه همه کمک کنید مدیر پشت میز نشین نشویم، ادامه داد: انتظار این است که مدیرکل حوزه با تخصص و تسلط اش بتواند امورارت مرتبط با حوزه استانداری را پیگیری و راهبری کند.
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی یادآوری کرد: باید به گونه ای مدیریت کنیم که در عین حذف  فرایند های اضافی و زمان بر ،  نظام اداری را چابک و بهره‌وری آن را ارتقا دهیم و تشکیلات و ساختار سازمانی را به وسیله نیروی انسانی  کار آمد بهبود ببخشیم.
وی با تاکید بر اینکه رابطه با مردم باید طوری باشد که در همه عرصه های اجرایی استان  حضور میدانی داشته باشیم، گفت: حتما باید در استانداری یک نگاه تحولی به وجود آید تا سایر مدیران دستگاه های اجرایی نیز این رویکرد را در مجموعه خودشان دنبال کنند.
رحمتی تاکید کرد: باید کاری کرد که پرسنل استانداری در محیط کارشان، احساس بالندگی، رشد و دیده شدن بکنند.
گفتنی است دکتر عزیز جوان پور، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار آذربایجان شرقی از چهره های دانشگاهی و مردمی استان است که سال ها سابقه مدیریت در حوزه های مختلف دانشگاهی، اجتماعی و فرهنگی را دارد.
آرزو عباس زاده، معاون جدید تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اداره کل اجتماعی و  فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز از نیروهای تلاشگر وزارت کشور می باشد.
انتهای پیام/
مدیرکل جدید حوزه استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار