خبر/

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ بهمن

1402/11/11 - 09:50 - کد خبر: 107844 نسخه چاپی

نصر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش نصر، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به شرح زیر است:
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِل، اِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً
یوم الله ۱۲ بهمن یادآور بازگشت ظفرمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن و آغاز جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر است.
ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه و لبیک گویی به ندای برحق امامشان سرانجام در ۱۲ بهمن به پیشواز مردی رفتند که تاریخ را متحول و معادلات سیاسی جهان معاصر را تغییر و حکومت الله را در زمین احیا کرد.
در یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و میثاق ناگسستنی با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید خواهند کرد.
از عموم مردم ولایتمدار تبریز بالاخص از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز دعوت می‌شود در همایش ویژه یوم الله ۱۲ بهمن که در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و استاندار آذربایجان شرقی آقای رحمتی در تالار اجتماعات مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد شرکت نمایند.
 انتهای پیام/
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ بهمن منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار