مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز؛

سامانه ثبت تخلف تردد غیر مجاز در مسیرهای ویژه اتوبوسرانی BRT راه اندازی شد

1402/10/30 - 10:24 - کد خبر: 107120 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه طول مسیر BRT به دوربین های پلاک خوان مجهز شده و از تاریخ ۲۹ دیماه ۱۴۰۲ تخلف رانندگان عبوری از مسیر توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهد شد.

به گزارش نصر، محبوب عبدالله پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تصادفات رانندگی در مسیر BRT و تردد موتور سیلکلت و خودروهای سواری از مسیر و نابسامی مسیر و نا امن شدن مسیر برای عابرین پیاده در محل خط کشی های عابر پیاده و به منظور افزایش ایمنی مسیر و تردد سریع حمل و نقل عمومی و تشویق شدن شهروندان گرامی برای استفاده از حمل و نقل عمومی ، مسیر BRT در طول مسیر به دوربین های پلاک خوان مجهز شده و ازتاریخ  ۲۹ دیماه ۱۴۰۲ تخلف رانندگان عبوری خودروهای شخصی و موتور سیکلت از مسیر توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهد شد. 
محبوب عبدالله پور افزود : علاوه به تجهیز مسیر یوسف اباد تبریز به دوربین های شهری، دوربین پلاک خوان و ثبت تخلف در روبروی بیمارستان شهید مدنی تقاطع خیابان دانشگاه و گلباد وسه راهی ولیعصرنصب شد.
وی تاکید کرد: سامانه ورود ممنوع برای مسیرBRT  راه اندازی شده و دوربین های نصب شده بلافاصله پلاک وسیله نقلیه و تصویر لحظه ای آن را ثبت می کند. 
عبدالله پور از شهروندان محترم حواستار شد: برای حفظ جان شهروندان و هموطنان شریف، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق شهروندی خود و دیگران ، به ترافیک امن و پاک و روان شهرمان یاری کنند.
وی اضافه کرد: این سازمان صمیمانه اعلام میدارد حل مشکل ترافیک فقط با همراهی مردم میسر خواهد شد و از شهروندان و نخبگان محترم تقاضا داریم نظر و راه حل های علمی خود جهت حل مشکلات ترافیک در نقاط مختلف شهر  به سازمان ارسال فرمایند.
انتهای پیام/
سامانه ثبت تخلف تردد غیر مجاز در مسیرهای ویژه اتوبوسرانی BRT راه اندازی شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار