تراکتور در انتظار پاسخ گل‌گهر

1402/10/26 - 09:53 - کد خبر: 106877 نسخه چاپی

نصر: تراکتوری‌ها برای جذب هافبک دفاعی تیم گل‌گهر همچنان منتظر پاسخ باشگاه سیرجانی هستند.

به گزارش نصر، علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی تیم گل‌گهر سیرجان جدی‌ترین هدف تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است و تی‌تی‌ها امیدوارند تا با خرید این بازیکن اسکواد خود را تقویت نمایند.
در همین راستا، باشگاه تراکتور درخواست رسمی خود را برای جذب این بازیکن به همتای سیرجانی‌اش ارائه کرده و این خبر توسط مدیر تیم گل‌گهر نیز تایید شده است.
شنیده‌ها در این زمینه حاکی است باشگاه تراکتور با علیرضا علیزاده به توافقات شخصی دست یافته و تنها رضایت باشگاه گل‌گهر برای انجام این انتقال باقی مانده است.
گفته می‌شود که باشگاه سیرجانی در ازای صدور رضایت‌نامه این بازیکن خواهان مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریالی شده و مورد اختلاف در مذاکرات دو باشگاه بر سر چگونگی پرداخت این پول است.
موردی که باعث طولانی شدن روند مذاکرات شده و این درحالی است که باشگاه تراکتور به واسطه داشتن وضعیت مناسب مالی به نظر می‌رسد که درنهایت مشکلی برای پرداخت این پول نخواهد داشت.
البته‌ در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات با عدم پذیرش شروط، تراکتوری‌ها گزینه‌های آلترناتیوی برای استخدام بازیکن در این پست دارند و منتظر پاسخ گل‌گهری‌ها هستند.
گفتنی است که علیرضا علیزاده جزو بازیکنانی است که خیلی دیر به فوتبال کشور معرفی شده و اکنون در سن ۳۰ سالگی در آستانه پیوستن به تیم پرطرفدار تراکتور قرار گرفته است.
انتهای پیام/
تراکتور در انتظار پاسخ گل‌گهر منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار