با همراهی شهرداری و رسانه‌های تبریز؛

نظرسنجی بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود

1402/10/23 - 20:58 - کد خبر: 106741 نسخه چاپی

نصر: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان ورزش و مناطق دهگانه شهرداری تبریز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی نظرسنجی بازی های تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام ملت‌های آسیا را با مشارکت پایگاه های خبری تبریز برگزار می کند.

به گزارش نصر، به دنبال آغاز مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی قطر و حمایت از حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دور از این مسابقات، شهرداری تبریز نظر سنجی بازی های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را با همکاری پایگاه های خبری، برگزار می کند.
این مسابقات با فرمت رسانه ای و با همکاری پایگاه های خبری در قالب نظر سنجی نتایج پیش از آغاز بازی ها برگزار و به قید قرعه جوایزی به برندگان هر رسانه اهدا خواهد شد.
ساز و کار اجرایی برگزاری این مسابقات تعیین شده است و رسانه های محلی بر اساس رای و نظر درست مخاطبان به قید قرعه جوایز تهیه شده را به برندگان خود اهدا می کنند.
در این برنامه فرهنگی ورزشی، پایگاه های خبری تبریز بیدار، تبریز من، آناج، عصر تبریز، نصرنیوز، طلوع فردا، خسروشاه نیوز، شمس نیوز، سون خبر، تبریز من، بیداری آذربایجان،چالش روز، قلم پرس، شهریار نیوز، آذر انجمن، هم‌نوا، یازاکو، احرار، تبریز آنلاین، تبریز سیاست، تبریز جوان، پایگاه خبری کاف نیوز، سازه خبر، نوبر نیوز، نگاه آذربایجان،  و فصل نیوز تاکنون برای همکاری با شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرده اند.
تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دور از مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم های فلسطین، امارات و هنگ کنگ هم گروه شده است.
شهرداری تبریز علاوه بر این به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر با همراهی رسانه های محلی با طرح سوال  اقدام به نظرسنجی از اقدامات مدیریت شهری خواهد کرد.
انتهای پیام/
نظرسنجی بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   مرتضی   3 ماه پیش  

ایران میبرد

پاسخ   جواد داوری 0938606484   4 ماه پیش  

ایران ۵ و فلسطین ۱
پژوهشیار