خبر/

مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش شمال غرب در تبریز

1402/10/11 - 12:17 - کد خبر: 105903 نسخه چاپی

نصر: نخستین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش منطقه شمال غرب کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای مهارت آموزی با کیفیت برتر انجام گرفته است و طبق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، سربازان حین خدمت مهارت کسب می کنند تا پس از پایان خدمت برای تامین شغل و معیشت از آن آموخته ها استفاده کنند.
امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی افزود: مسابقات در سطح سازمانی و با حضور هشت استان از منطقه شمال غرب در حال برگزاری است و از مجموع ۱۶ هزار داوطلب یک هزار و ۶۰۰ نفر به این مرحله رسیده اند.
مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هم در این مراسم اظهار کرد: این مسابقات در سطح نیرو‌های مسلح به پیشنهاد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و هدف از آن نخبه پروری و استعدادیابی و استعداد سنجی نیرو‌های پویا و فعال کشور است و پرداخت تسهیلات اشتغال برای این سربازان در اولویت خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این مرحله آموزش‌های نوین به سربازان داده می‌شود افزود: در ارزیابی مرحله استانی سربازان بالاترین امتیاز را کسب کردند که جای سربلندی و افتخار است و در دهه مبارک فجر از برگزیدگان این مسابقات تجلیل می‌شود.
حجت الاسلام مجتبایی فر رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز هم گفت: دشمنان سعی دارند مردم را به انقلاب دلسرد و به آینده کشور ناامید کنند در حالی که مردم هوشیار ایران فتنه دشمنان را نقش بر آب کرده اند و جوانان پر نشاط ما پای کار هستند و آینده کشور را می‌سازند.
انتهای پیام/
مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش شمال غرب در تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار