رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز خبر داد:

آزادسازی ۱۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در تبریز

1402/10/10 - 14:06 - کد خبر: 105825 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز از آزادسازی ۱۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، پورحیدری از قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز واقع در اراضی ملی منطقه اسپیران از بخش مرکزی شهرستان تبریز به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع که از سوی افراد فرصت طلب و سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود خبر داد و اظهار کرد: این رفع تصرف با حکم مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان، عوامل انتظامی و توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان صورت گرفت.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز تشدید مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری و رفع تصرف و خلع ید از اراضی ملی را از اولویت برنامه‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دانست و بر عزم راسخ دستگاه حاکمیتی منابع طبیعی و دستگاه قضا در برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی تاکید کرد.
 پورحیدری افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز با توجه به وظایف اصلی و ذاتی خود حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی را بر عهده دارد و با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی را داشته باشند برخورد قانونی خواهد نمود.
وی تصریح کرد: دستگاه قضا به‌عنوان حافظ حقوق عامه و مجری قانون همواره برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان به انفال عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 پورحیدری گفت: تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تصرف و تخریب و ساخت و ساز در اراضی ملی نموده بودند که با تلاش همکاران منابع طبیعی شهرستان تبریز و ورود به موقع دستگاه قضا ساخت و ساز‌های صورت گرفته قلع و قمع و اراضی ملی خلع ید و به بیت المال عودت داده شد.
انتهای پیام/
آزادسازی ۱۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار