معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز اعلام کرد:

فعالیت شبانه نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف

1402/09/27 - 09:33 - کد خبر: 104964 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از فعالیت تجهیزات و نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف شبانه در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص مواجهه با بارش احتمالی برف گفت: خوشبختانه نیروهای خدمات شهری با آمادگی کامل و با تمامی تجهیزات از اولین دقایق آغاز بارش برف در سطح معابر شهر حضور دارند و نسبت به اجرای عملیات زمستانی اقدام کردند.
عباس نژاد افزود: از نیمه شب گذشته تا کنون نیروهای خدمات شهری در سطح شهر حضور دارند و با توجه به برف روبی ها و محلول پاشی های صورت گرفته مشکل خاصی در معابر شهر وجود نداشته و ترافیک در شهر روان است.
وی با درخواست از شهروندان مبنی بر کاهش ترددهای غیر مجاز در مواقع بارش برف و اجرای عملیات زمستانی افزود: اجرای عملیات زمستانی و انجام عملیات محلول پاشی، برف روبی و یخ زدایی بر اساس اولویت بندی های اعلام شده صورت می گیرد و در حال حاضر نیروهای خدمات شهری مشغول انجام وظایف محوله در معابر مختلف شهر هستند.
عباس نژاد در خصوص تجهزات زمستانی شهرداری تبریز افزود: تعداد ۳۷ دستگاه برف روب، ۴۲ دستگاه گریدر، ۵۷ دستگاه محلول پاش ۱۰ هزار لیتری، سه دستگاه محلول پاش ۲۰ هزار لیتری و ۳۹ دستگاه محلول پاش دو هزار لیتری در عملیات زمستانی تبریز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در تمامی مناطق بابکت برای استفاده در مواقع مورد نیاز به صورت آماده مستقر است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش تاکید کرد: از سال گذشته و با دستورات اکید شهردار تبریز نمک پاشی در سطح شهر تبریز صورت نمی گیرد و با شروع فعالیت و تجهیز کارگاههای محلول ساز و افزایش ماشین آلات محلول پاش در سطح شهر خدمت رسانی مناسبی در زمان بارش ها صورت گرفته است.
انتهای پیام/
فعالیت شبانه نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار