شهردار تبریز خبر داد:

پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم

1402/09/09 - 14:56 - کد خبر: 103826 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم هفته آینده به ۲۵ درصد می‌رسد که بر این اساس روند اجرای پروژه زودتر از برنامه پیگیری می‌شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار امروز در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم که در حاشیه چهل و سومین قرار خدمت شهرداری تبریز انجام یافت، اظهار کرد: این پروژه با تکنولوژی سگمنتال برای اولین بار در شمال‌غرب اجرایی می شود و ضروری است شهرداران دیگر مناطق نیز برای بهره گیری در پروژه های دیگر از این شیوه استفاده کنند.
وی تسریع در اجرای پروژه را به عنوان مزیتی برای بهره گیری از این تکنولوژی خواند و افزود: روزشمار  تقاطع غیرهمسطح معلم برای سوم خرداد ۱۴۰۳ زده شده و ضروری است پیمانکار، پشتیبان مالی و شهرداری مرکز به تعهدات خود جهت بهره برداری به موقع از پروژه عمل کنند.
هوشیار خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه بار ترافیکی خیابان نظام پزشکی به طرف چایکنار کاهش پیدا خواهد کرد.
شهردار تبریز اعتبار اولیه این پروژه را  ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و در خصوص مشخصات فنی آن گفت: این پروژه به طول ۶۳۰متر و عرض ۱۶ متر با کارفرمایی شهرداری منطقه پنج و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست احداث است.
هوشیار با تاکید بر اینکه برنامه زمانبندی اجرای پروژه به صورت روزانه رصد می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایه های این پل در حال نصب بوده و شمع های تقاطع نیز در دست حفاری و اجرا است.
وی با اشاره به آغاز اجرای تعداد ۶ تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف سطح شهر طی ماههای گذشته، گفت: تعداد ۶ تقاطع غیرهمسطح جدید با هدف تسهیل در تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی سطح شهر احداث می شوند.
شهردار تبریز افزود: این تقاطع‌ها شامل پل قراملک، پل میدان معلم، تبادل ارس به پاسداران، پل شهید حیدری در اتوبان ولایت، پل خلعت پوشان و همچنین پل پاسداران به حیدرآباد خواهد بود.
به گفته وی، با نصب روزشمار برای این پروژه ها موعد بهره برداری از آنها مشخص شده و شهروندان می توانند شاهد روند عملیات اجرایی این تقاطع های غیرهمسطح باشند.
انتهای پیام/
پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار