مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز خبر داد:

برگزاری آزمون‌های روانشناختی و علمی _ فنی برای رانندگان جدید اتوبوسرانی تبریز

1402/09/09 - 11:40 - کد خبر: 103792 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز از برگزاری آزمونهای روانشناختی و علمی _ فنی ویژه جذب و بکارگیری رانندگان پایه یک خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: با مشخص شدن نتایج این آزمون ها ۱۰۰ نفر اتوبوسران جهت فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه شناسایی و بکارگیری خواهند شد.
عباس نژاد تصریح کرد: با توجه به خرید ناوگان جدید و نیاز به جذب و بکارگیری رانندگان پایه یک و پیرو مجوزهای اخذ شده، پس از نام نویسی از متقاضیان، اولین مرحله از آزمونهای روانشناختی و علمی _ فنی برای شناسایی رانندگان واجد شرایط برگزار شد.
وی افزود: این آزمون با همکاری معاونت توسعه و برنامه ریزی و در مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری تبریز در دو گروه سوالات روانشناختی و علمی _ فنی کاربری اتوبوس شهری برگزار شد.
مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: در روزهای آتی نیز آخرین مرحله از این آزمونها که آزمون عملی اپراتوری و رانندگی شهری با اتوبوس می باشد با همکاری پلیس راهور در مجتمع فنی این شرکت برگزار خواهد شد.
عباس نژاد در خاتمه گفت: با مشخص شدن نتایج آزمون‌های روانشناختی، علمی_فنی و عملی و با در نظر گرفتن امتیازات این آزمونها ۱۰۰ نفر اتوبوسران جهت فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه شناسایی و بکارگیری خواهند شد. 
انتهای پیام/
برگزاری آزمون‌های روانشناختی و علمی _ فنی برای رانندگان جدید اتوبوسرانی تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار