رئیس سازمان اداری و استخدامی مطرح کرد:

تاخیر ۳ ساله شهرداری در پیوستن به سامانه پاکنا

1402/09/07 - 11:54 - کد خبر: 103623 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: با وجود پایان مهلت شهرداری‌ها برای ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه پاکنا، هنوز این اقدام صورت نگرفته و دستگاه متخلف به دستگاه‌های نظارتی معرفی می‌شوند.

به گزارش نصر، از سال ۹۹ همه دستگاه‌های اجرایی موظف بودند تا اطلاعات کارکنان خود را در سامانه پاکنا به ثبت برسانند و آخرین مهلت آنها، پایان مهر امسال بود. رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: با وجود پایان مهلت شهرداری‌ها برای ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری)، هنوز این اقدام صورت نگرفته و دستگاه متخلف به دستگاه‌های نظارتی معرفی می‌شوند. 
سامانه پاکنا با هدف جمع آوری اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور در قالب یک پایگاه داده مشترک ایجاد شده است. همه شرکت های دولتی موظف اند که با ورود به این سامانه اطلاعات لازم را ثبت و یا در صورت هر نوع تغییر در اطلاعات و یا حکم قرارداد کارمندان آن را به روز رسانی نمایند. با راه اندازی این سامانه دستگاه های اجرایی کشور می توانند دسترسی کامل و راحتی به اطلاعات ثبت شده در این سامانه داشته باشند.
به شکل کلی سامانه پاکنا وظیفه جمع آوری اطلاعات احکام کارگزینی دستگاه ها را بر عهده دارد و کلیه گزارشات و آمارهای دستگاه ها از احکام ثبت شده در این سامانه استخراج خواهد شد. ثبت احکام کارگزینی در سامانه پاکنا در قالب ثبت از طریق فرم، بارگذاری فایل اکسل و ارسال از طریق وب سرویس میسر است.
انتهای پیام/
تاخیر ۳ ساله شهرداری در پیوستن به سامانه پاکنا منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار