در واکنش به حاشیه های ایجاد شده/

حمایت دبیری از مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی: بهتاج مدیری قوی در ورزش است/ رسانه ها از حاشیه سازی برای تراکتورسازی پرهیز کنند

1397/11/29 - 15:33 - کد خبر: 103 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به برخی حاشیه های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی گفت: بهتاج مدیری قوی در ورزش است.

به گزارش نصر، شهرام دبیری گفت: از تراکتورسازی و آقای زنوزی حمایت کرده و هر حرکتی بر علیه تراکتورسازی را محکوم می نمایم.

وی ادامه داد: آقای زنوزی به عنوان بخش خصوصی در فوتبال استان سنگ تمام گذاشته و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را تحت حمایت خود قرار داده است و شخصا از فعالیت‌های ایشان حمایت نموده و قدردان تلاش وی هستم.

وی گفت: انتظار جامعه ورزش استان امروز حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی است و هر حرکتی که موجب تضعیف تیم تراکتورسازی گردد و در روند رو به رشد این تیم وقفه‌ای ایجاد کند، محکوم کرده و به شدت مخالفت خود را با تعضیف تراکتورسازی اعلام می نمایم.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: از رسانه های و ارباب جراید هم می خواهم که از درج مطالب حاشیه‌دار در مورد تیم تراکتورسازی پرهیز کرده و با اتحاد و همدلی کمک نمایند تا تراکتورسازی به سمت قهرمانی لیگ برتر گام نهاده و انشاالله در پایان لیگ برتر جشن قهرمانی این تیم را برگزار نمایم.

دبیری در مورد ایوب بهتاج گفت: بنده از ایشان شناخت کاملی دارم و بهتاج مدیر قوی ورزشی بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت وی در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش استان و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.

وی افزود: باشگاه دبیری تبریز در سال های گذشته از تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد و ماشین سازی در حد وسع خود کمک و حمایت کرده و امروز نیز برای موفقیت تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در فوتبال کشور حمایت همه جانبه خود را اعلام کرده و هر حرکتی را علیه این ۲ تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال تبریز محکوم می‌نماییم.

انتهای پیام/

حمایت دبیری از مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی: بهتاج مدیری قوی در ورزش است/ رسانه ها از حاشیه سازی برای تراکتورسازی پرهیز کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار