خبر/

یادواره شهدای هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب

1402/08/25 - 16:01 - کد خبر: 102912 نسخه چاپی

نصر: یادواره ۱۲ شهید هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای مراسم یادواره ۱۲ شهید هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای هنرمند و قاری قرآن را گرامی بداریم که البته تمامی شهدا در قلب ملت ایران جای دارند.
تراب محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز امنیت و اقتدار خود در جهان را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهداء در اکثر وصیت‌نامه‌های خود، علاوه بر پیروی از ولایت فقیه، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را خواستار بودند که به حول قوه الهی، امروز ایران از امن‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به بیش از ۳۸۰ شهید در شهرستان بناب تاکید کرد: این تعداد شهید در شهرستان بناب، نشان می‌دهد که مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان، پای نظام و انقلاب خود بوده و پیرو ولایت فقیه هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان افزود: برای دولت و نظام حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای مهم می‌باشد و این بر عهده مردم است که چه کسانی را برای کرسی نمایندگی انتخاب کنند.
وی برگزاری باشکوه هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه را خواستار شد و گفت: مسئولان شهرستان بناب به خصوص مجموعه فرمانداری بناب تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به دور از هرگونه جانبداری، انتخاباتی با شکوه برگزار کنند.
محمدی در پایان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم و انتخاب فرد شایسته برای کرسی مجلس شورا اسلامی در رشد و پیشرفت کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: مردم قطعاً افراد شایسته و لایق را انتخاب و روانه مجلس دوازدهم خواهند کرد تا شاهد رشد کشور در ۴ سال آینده باشیم.
در پایان مراسم از خانواده‌های محترم شهدای هنرمند و قاری قرآن این شهر تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/
یادواره شهدای هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار