شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد:

توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز عینالی با لوله‌گذاری و کاشت گونه‌ها

1402/08/25 - 09:51 - کد خبر: 102888 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: فاز اول عملیات اجرایی پروژه ۵۰ هکتاری توسعه فضای سبز عینالی، لوله‌گذاری پروژه و در مرحله بعد کاشت گونه‌ها است.

به گزارش نصر، حمید شاهوردی طی بازدید از سازمان عون بن علی اظهار کرد: پروژه ۵۰ هکتاری توسعه فضای سبز عون بن علی با مشارکت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز و سازمان عون بن علی در حال بهره‌برداری است.
وی افزود: با توجه به شرایط محیطی حاکم در این پروژه، عملیات خاکبرداری، لوله‌گذاری‌ و همچنین کاشت انواع گونه‌های فضای سبز دشوارتر خواهد بود که با رعایت تمامی پروتکل‌های لازم در حال انجام است.
شاهوردی ادامه داد: در حال حاظر فاز اول عملیات اجرایی پروژه ۵۰ هکتاری توسعه فضای سبز لوله‌گذاری پروژه و در مرحله بعد کاشت گونه‌هاخواهد بود.
وی تصریح کرد: بعد از عملیات لوله‌گذاری و کاشت گونه های فضای سبز این پروژه مسیر دره یاران نیز جهت دسترسی آسان فراهم خواهد شد.
شاهوردی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف این پروژه استفاده از طبیعت موجود در جهت توسعه فضای سبز شهر تبریز و همچنین ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان و کوهنوردان است.
انتهای پیام/
توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز عینالی با لوله‌گذاری و کاشت گونه‌ها منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   یونس   6 ماه پیش  

عکس این خبر نشان میدهد که خاک و طبیعت و محیط این محل مناسب کشت و درختکاری نیست. لطفا منابع را هدر ندهید

پاسخ   تبریزی   6 ماه پیش  

لطفا امکانش است توضیح دهند در این خشکسالی چه اصراری است در مکانی که خاک مناسب ندارد و آب ندارد و طبیعت هم نشان میدهد که چیزی اونجا نمیروید درختکاری و ... بکنید. واقعا صرفا هدردهی منابع و آب است. بجای آن همه هزینه آنجا، جای دیگر بهترین کارها را میشه با کمترین هزینه کرد. در جهان سوم فقط اصرار بر کارهای غیرکارشناسی و غیرعلمی است
پژوهشیار