فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش خبر داد:

 سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش

1402/08/18 - 13:21 - کد خبر: 102585 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش از شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش خبر داد.

به گزارش نصر، امیرسرتیپ دوم عظیمی در مراسم تجلیل از سربازان نمونه پدافند هوایی شمال غرب اظهار داشت: کارکنان وظیفه از عناصر مهم قدرت دفاعی کشور و یکی از پایه‌های اصلی نیرو‌های مسلح هستند و نقش موثر و برجسته‌ای در حفظ و حراست از کشور دارند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های خوبی برای شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش صورت گرفته است افزود: مهارت آموزی کارکنان وظیفه به صورت جدی در دستور کار پدافند هوایی قرار دارد و این امر باعث پویایی و طراوت یگانی و ارتقای روحی، روانی و انگیزشی سربازان شده است.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش بااشاره به اینکه حضور پسران جوان کشور در نیرو‌های مسلح از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: بهره مندی مطلوب و هوشمندانه از این سرمایه‌های بزرگ کشور کمک شایانی به ارتقا و توسعه امنیت ملی کشور می‌کند.
امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: سربازان عزیز با حضور در صعب العبورترین مناطق مرزی کشور در کنار سایر کارکنان در ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان عملیاتی نیرو‌های پدافندهوایی نقش بسزایی دارند.
وی دوران خدمت مقدس سربازی را فرصتی ارزشمند و طلایی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی نقش مثبت و اثرگذاری در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی داشته‌اند.
انتهای پیام/
 سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار