عضو شورای اسلامی شهر تاکید کرد:

معرفی ظرفیت‌های کهن شهر تبریز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری

1402/08/13 - 13:50 - کد خبر: 102299 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز برگزاری بخش علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این کهن شهر عنوان کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی امروز در گفتگو با شهریار اظهار کرد: در گذشته سرمایه گذارانی بزرگ از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در تبریز حضور داشته و اقدامات بزرگی انجام داده اند که برکات این اقدامات در شهر مشهود است ولی طی سال های اخیر شاهد رکود و سکون در این حیطه بودیم که خوشبختانه مدیریت شهری فعلی جهت فعال سازی دوباره این فضا اقدامات خوبی انجام داده است.
او با اشاره به کارکردهای برپایی چنین همایش‌هایی خاطرنشان کرد: در وهله نخست تامین امنیت سرمایه گذاران و پذیرش آنها حائز اهمیت بوده که خوشبختانه مدیریت شهری اهتمام ویژه ای در این زمینه نشان داده است و در گرو این موضوع شاهد آبادانی هر چه بیشتر شهر تبریز خواهیم بود.
برگی برگزاری این همایش در دو بخش علمی و عملی را موجب تحول آفرینی در امر سرمایه گذاری دانست و گفت:تبریز از گذشته‌های دور شهری بین المللی بوده و بازارهای دنیا به این شهر توجه ویژه ای داشته اند که امروز نیز باید از این جایگاه و پیشینه بهره بگیریم. از سوی دیگر، با افزایش سرمایه گذاری در این کلانشهر می توان برای ایجاد فرصت های شغلی جدید نیز گام برداشت.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فضای مجازی و رسانه ها در دنیای امروز بستر خوبی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر بوده و باید برای جلب توجه همگان به شهر تبریز تلاش کرد.
به گفته وی، حضور سرمایه گذاران و میهمانانی از کشورهای همسایه در این همایش نشان از اهمیت برپایی آن داشته و امیدوارم این موضوع گامی برای حضور کشورهای دیگر برای سرمایه گذاری در تبریز باشد.
بخش علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری به عنوان بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور با مشارکت دانشگاه تبریز ۱۵ آبان ماه جاری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار می شود.
انتهای پیام/
معرفی ظرفیت‌های کهن شهر تبریز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار