گزارش/

معلمان خرید خدمت این بار قربانی جاده شدند

1402/08/13 - 11:42 - کد خبر: 102283 نسخه چاپی

نصر: واژگونی اتوبوس معلمان خرید خدمت در جاده عجب‌شیری در حالیکه این معلمان بیمه‌ای نداشتند، داغ این حادثه را سنگین کرده است.

به گزارش نصر، قصه پرغصه معلمان خرید خدمت تمامی ندارد و در راستای مصیبت‌های معلمان خرید خدمت در استان ما، هفته گذشته مینی‌بوس این معلمان در مسیر عجب‌شیر واژگون شد که متاسفانه یکی از این معلمان جان خود را از دست داده، یکی دیگر از معلمان در کما به سر می‌برد و یکی دیگر از معلمان هم بینایی خود را از دست داده است.
این حادثه غم انگیز در حالی رخ داده که نه مینی‌بوس واژگون شده بیمه دارد و نه این معلمان خرید خدمت تحت پوشش بیمه قرار دارند. در حالیکه معلمان خرید خدمت هر روز عازم دورترین روستاهای استان جهت تدریس هستند اما امسال هم خبری از قرارداد و بیمه برای آنها نیست و این فاجعه داغ این معلمان را دوچندان کرده است.
معلم خریدخدمتی که در این حادثه جان خود را از دست داده است دارای دو فرزند می‌باشد و حالا در کنار داغ مادرشان باید نظاره‌گر پایمال شدن خون او باشند زیرا این معلمان هیچ قرارداد و بیمه‌ای نداشتند.
مشخص نیست چرا با وجود گذشت دو ماه از آغاز سال تحصیلی و کمبود معلم در آذربایجان‌شرقی، این معلمان که راهی دورترین روستاها جهت تدریس هستند هنوز هیچ قراردادی ندارند و تا چه زمانی این وضعیت ادامه خواهد داشت.
این قصه از چند سال قبل تشدید شده و علی‌رغم پیگیری چندین باره از آموزش‌وپرورش هنوز هم تکلیف این معلمان مشخص نشده است.
انتهای پیام/
معلمان خرید خدمت این بار قربانی جاده شدند منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار