مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

تغییر مسیر حرکت اتوبوس‌های مسیر تندرو در روز راهپیمایی ۱۳ آبان

1402/08/11 - 13:38 - کد خبر: 102220 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر مسیر تردد و خدمات دهی ناوگان مسیر تندرو و خطوط پایانه های محدوده راهپیمایی در روز شنبه ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و ایجاد محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی، مسیر تردد و خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی در مسیر تندرو و پایانه های مسیر راهپیمایی در ساعت برگزاری این مراسم  تغییر خواهد کرد.
وی افزود: بر این اساس و با توجه به مسیر راهپیمایی که از تقاطع میدان ساعت  تا چهارراه شریعتی است، در روز شنبه  ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ خدمات‌دهی اتوبوس‌های مسیر تندرو در مسیر رفت از میدان راه آهن شروع و در میدان فجر با تغییر مسیر از طریق خیابان نیروی هوایی(شهیدمنجم)، خیابان فلسطین -خیابان جمهوری اسلامی - میدان شهدا - خیابان خاقانی  تردد و مجددا" وارد مسیر اصلی تندرو خواهد شد.
عباس نژاد افزود: در مسیر برگشت نیز، اتوبوس‌های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی تردد و از طریق خیابان بهشتی - چایکنار- میدان دانشسرا- میدان نماز- سه راهی امین وارد میدان فجر(قونقا) شده و تا میدان راه آهن ادامه مسیر خواهند داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص تردد اتوبوس های پایانه های مستقر در مسیر راهپیمایی نیز گفت: برخی خطوط مستقر در پایانه های خاقانی و محققی نیز با رعایت محدودیت های ترافیکی نسبت به خدمات رسانی به همشهریان عزیز اقدام خواهند کرد.
عباس نژاد در پایان بر نظارت جدی گشت های انتظامی و بازرسین این شرکت بر رعایت محدودیت های ترافیکی اعمال شده و ایجاد نظم در سرویس دهی تا پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد.
انتهای پیام/
تغییر مسیر حرکت اتوبوس‌های مسیر تندرو در روز راهپیمایی ۱۳ آبان منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار