شهردار منطقه ۷ تبریز خبر داد:

طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس جنوب غرب تبریز عملیاتی می شود

1402/07/22 - 10:12 - کد خبر: 101179 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این منطقه خبر داد و گفت: این فرهنگسازی را ابتدا از مدارس آغاز می کنیم و هر شهروندانی که در این طرح ما را یاری کنند، مشمول طرح تشویقی خواهند شد.  

به گزارش نصر، اصغر آدی بیگ با اشاره به تاکید و دستور شهردار تبریز بر ورود به موضوع مهم تفکیک زباله از مبدا اظهار کرد: طرح تفکیک زباله از مبدا ابتدا در تمامی مدارس حوزه شهرداری منطقه۷تبریز اجرایی و به مرور در مجتمع های مسکونی و سطح محلات اجرا می شود.
وی افزود: طی روزهای آینده با برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از پتانسیل فرهنگسراها آموزش های لازم ارائه  و در گام نخست در مدارس سطح منطقه وارد فاز اجرایی  می شود.
شهردار منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: موضوع تفکیک زباله از مبدا نیاز به فرهنگسازی دارد که یک طرف ماجرا رسانه‌ها هستند و طرف دیگر نیز فرهنگسازی برای کودکان است زیرا این کودکان هستند که آینده کشور را رقم می‌زنند از این‌رو ما فاز اجرایی این طرح را از مدارس شروع کردیم.  
آدی بیگ خاطرنشان کرد: پسماند بعنوان یک ثروت کاربردی است که می‌توان به صورت بهینه و با یک رویکرد جدید نه تنها محیط زیست را حفظ کرد بلکه منابع درآمدی آن را برای شهر و زیبایی آن هم هزینه کرد.  
شهردار منطقه ۷ تبریز یادآور شد: این طرح طی ۲ روز آتی از مدراس شهرک اندیشه آغاز و با اجرای طرح‌های تشویقی و اهداء گل‌های زینتی و آپارتمانی و جوایز نفیس دیگر با هدف فرهنگ سازی این طرح در منازل و محیط های مختلف اداری و آموزشی تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام/
طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس جنوب غرب تبریز عملیاتی می شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار