فرماندار شهرستان تبریز خبر داد:

احداث رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی

1402/07/19 - 10:39 - کد خبر: 101038 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز از احداث رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی خبر داد.

به گزارش نصر، فاتح در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی گفت: ما مسئولان به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال هستیم.
وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین مصلحت مردم را در نظر بگیرند.
فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد افزود: ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم.
وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسن انجام گردد که انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است.
 فاتح همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.
وی افزود: پیگیری روکش آسفالت راه مواصلاتی امامزاده کججانی و همچنین رمپ ورود و خروج از آزادراه تبریز- سهند در اولویت ادارات راه و شهرسازی و راهداری شهرستان تبریز باشد.
 حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با تبریک هفته وقف و نیروی انتظامی وقف را میراثی ماندگار در بلندای تاریخ خواند و گفت: دست کمک و یاری به شما عزیزان دراز می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف خیرین درکنار مسئولین باشید.
انتهای پیام/
احداث رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار