رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

اهتمام مدیریت شهری تبیین محورهای مرتبط با حیات مناسب برای سالمندان است

1402/07/10 - 18:40 - کد خبر: 100574 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای تامین نیازها و اولویت های سالمندان، کنار ایشان ایستاده ایم و برای بهبود شرایط آنها در شهر تلاش می کنیم.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در ویژه برنامه "در سایه سار تجربه" که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، و همزمان با روز جهانی سالمندان برگزار شده بود، اظهار داشت: فراهم کردن امکانات مناسب برای سالمندان از اولویت های شورای اسلامی شهر در این حوزه است و امیدواریم در تحقق این امر موفق باشیم.
وی خاطر نشان کرد: سالمندان دنیای تجارب بی بدیل هستند و ما باید ضمن احترام گذاشتن به این تجارب از این تجارب نیز بهره مند شویم.
دکتر دبیری با بیان اینکه تجارب این افراد، همواره می تواند برای نسل های جدید درس آموز و قابل ارجاع باشد، افزود: فراهم ساختن بستری که بتوان در آن از این تجارب برای نسل های بعدی، استفاده شود بسیار مهم است و به دلیل فراغتی که بعد از چند دهه به ایشان تمیل می شود، وجود این بستر، لازم و ضروری به نظر می رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته که قرار است در قالب "کارت منزلت" به بازنشستگان اعطا شود، افزود: با راه اندازی این طرح، استفاده از امکانات شهری برای سالمندان به صورتی بهتر و بیشتر فراهم خواهد آمد.
وی همچنین با اشاره به مصداق هایی از آیه و روایت های اسلامی که به لزوم احترام بر سالمندان اشاره دارد، اظهار دارد، بر لزوم استفاده این تجارب تاکید کرد.
لازم به ذکر است که ویژه برنامه  "در سایه سار تجربه" با محوریت تبیین محورهای مرتبط با حیات مناسب برای سالمندان، ایجاد بسترها و تقویت زیر ساخت ها و نیز استفاده از توان مجموعه ها در بدنه جامعه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی شورای سالمندان استان، استانداری آذربایجان شرقی، شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز، اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.
انتهای پیام/
اهتمام مدیریت شهری تبیین محورهای مرتبط با حیات مناسب برای سالمندان است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار