خبر/

شهردار منطقه ۹ تبریز معرفی شد

1402/07/08 - 14:44 - کد خبر: 100446 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، هادی بدری به عنوان شهردار منطقه ۹ تبریز معرفی شد.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: تحقق صد درر صدی بودجه شهرداری تبریز در سال گذشته اتفاق مهمی بود و امسال نیز در شش ماه نخست سال شهرداری تبریز تحقق بودجه ۱۰۰ درصدی دارد.
وی افزود: در حوزه محیط زیست و سلامت شهروندان، نگاه شهرداری تبریز متمرکز بر سیاست‌های پیشگیرانه بود به طوری که اقدامات مهمی از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، حذف نمک‌پاشی در سال گذشته انجام گرفته است.
تیزپاز خاطرنشان کرد: خروجی اقدامات شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال، پاکی هوای تبریز در بین شهرهای کشور است و حتی یک روز آلوده نیز نداشتیم.
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع شهرداری تبریز برای زمستان امسال اضافه کرد: سال گذشته حتی یک کیلوگرم هم نمک خریداری نشده و برای زمستان امسال که پیش‌بینی می‌شود سخت‌تر از سال گذشته باشد، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار تبریز هادی بدری را یکی از مدیران متخصص و خوشنام شهرداری تبریز در حوزه املاک معرفی کرد.
محمد حسین زاده، شهردار سابق منطقه ۹ تبریز نیز در این مراسم گفت: بازنگری طرح تفصیلی خاوران را با پیگیری مداوم یعقوب هوشیار، شهردار تبریز حل کردیم.
وی افزود: مسیر جذب مشارکت و جذب سرمایه گذاری را با اعتمادسازی مضاعف تسهیل کردیم.
در پایان این مراسم، هادی بدری مدیرکل پیشین املاک شهرداری تبریز به عنوان شهرداری منطقه ۹ معرفی و از خدمات محمد حسین‌زاده در دوران مدیریت شهرداری منطقه ۹ قدردانی و وی به عنوان اولین سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز منصوب شده است.
انتهای پیام/
شهردار منطقه ۹ تبریز معرفی شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار