شهردار تبریز؛

پاداش ویژه شهردار تبریز برای آتش نشانان/ خودروها و تجهیزات جدید آتش نشانی رونمایی شد

1402/07/06 - 15:02 - کد خبر: 100354 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: سال گذشته در خصوص تجهیزات فردی برای آتش نشانان اقداماتی انجام شد و امسال نیز رویکرد لجستیکی شهرداری مبنی بر تامین ۳۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی و سایر ملزومات و تجهیزات امداد و نجات با هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد تومان تحقق یافت.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار ظهر امروز در آیین رونمایی و بهره برداری از خودروها و تجهیزات جدید آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانی تبریز با محوریت شمالغرب کشور فعالیت می کند ولی با وجود اینکه از لحاظ نیرو نیز دچار کمبودهایی هستیم، همکاران ما تلاش دارند کم و کاستی در این خصوص نباشد.
او با بیان اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی برای شهر تبریز تعریف شده است، افزود: برخی از این پروژه ها اعم از پل‌های معلم، قراملک، شهید حیدری آغاز و روزشمار آنها نصب شده است که تمام آنها در سوم خرداد و کمتر از ۹ ماه، تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
هوشیار با قدردانی از تلاشگران شهرداری تبریز که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند، گفت: در یک ماه گذشته تی بی ام غربی مترو که از سمت سه راه امین در حال حرکت بود و مسیر پرخطری داشت با تلاش شبانه روزی کارکنان این مسیر به اتمام رسید.
شهردار تبریز با تاکید بر تداوم اقدامات مدیریت شهری در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در حوزه اتوبوسرانی نیز امسال تلاش داریم یکصد دستگاه دیگر به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود.
او یادآور شد: خدا را شاکریم امروز در شهر بزرگ تبریز با محوریت امام جمعه محبوب تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی تمامی مدیران در جهت توسعه پایدار شهری که پیشینه، قدمت و عظمت آن بر همه مشخص است، دست در دست هم داده و طبق قولی که به مردم داده شده با توکل به خداوند و دعای خیر خانواده‌های معزز شهدا کارها را پیش می بریم.
به گفته هوشیار، همگرایی بین دستگاه ها با محوریت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار صورت گرفته است.
شهردار تبریز در پایان از اختصاص پاداش ویژه روز آتش نشانی و ایمنی برای کلیه آتش نشانان شهرداری خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم گفت: فداکاری آتش نشانان در نجات جان شهروندان بسیار مهم و مقدس بوده و نمونه بارز آن صالح امانی آتش نشان فداکار تبریزی است که جان خود را به خطر انداخته و هم اکنون در بستر بیماری است.
شهرام دبیری با اشاره به حمایت شورا و شهرداری از آتش نشانان تصریح کرد: تلاش ما در شورای اسلامی شهر حمایت از آتش نشانان با تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بوده و تلاش داشته ایم شهروندان در محیطی ایمن زندگی کنند.
دبیری افزود: از همت شهردار و مدیران شهرداری جهت آماده سازی و تامین این تحهیزات قدردانیم و سیاست شورای اسلامی شهر نیز مبنی بر حمایت در این زمینه است.
انتهای پیام/
پاداش ویژه شهردار تبریز برای آتش نشانان/ خودروها و تجهیزات جدید آتش نشانی رونمایی شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار