نمایش 1 تا 15 از 5855
  • مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
    سخنگوی وزارت خارجه روسیه:
      مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم  

      نصر: «ماریا زاخارووا» گفت: همزمان با اینکه لفاظی‌ها و آموزش نیروهای ناتو بخشی از «جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه» است، این کشور تمام مانورها و رزمایش‌های این ائتلاف تحت رهبری آمریکا را از نزدیک رصد می‌کند.

    03 اردیبهشت 08 20:21 خبرگزاری ایسنا
  • فیلم | متفاوت ترین بازار جهان
    ویدئو/
      فیلم | متفاوت ترین بازار جهان  

      نصر: مائه کلونگ، بازاری در بانکوک پایتخت تایلند که قطار از وسط آن می گذرد! بازار ریلی مائه کلونگ یکی از جاهای دیدنی بانکوک و محبوب‌ترین مکان‌ برای خرید غذای دریایی تایلند است که در جنوب غربی بانکوک قرار دارد. اما این مکان بسیار خطرناک هم هست، چراکه وقتی قطار از راه می‌رسد، اگر نتوانید از مسیر ریل راه آهن خارج شوید، سفر شما به یک تراژدی غم‌انگیز تبدیل می‌شود. بازار ریلی مائه کلونگ از سال 1905 میلادی تا به امروز دایر است. ماهیگیری یکی از راه های اصلی گذران زندگی مردمانی بود که در آن حوالی بودند و این بازار راهی برای فروش محصولات این ماهی فروشان به حساب می آمد. مقامات محلی تصمیم گرفتند تا به منظور عرضه بهتر این محصولات به استان های اطراف تایلند، خط آهنی بسازند. بااین حال، علیرغم ساخت خط آهن، این بازار در جای خود باقی ماند و به یکی از مکان های گردشگری بانکوک تبدیل شد. سالانه گردشگران زیادی به این بازار میروند تا از  لحظه جمع شدن سایه بان ها و ورود قطار دیدن کنند.

    03 اردیبهشت 08 10:58 نصر
  • تصاویر | دمیر کؤرپؤی جلفا
    گزارش تصویری/
      تصاویر | دمیر کؤرپؤی جلفا  

      نصر: پل آهنی (به ترکی آذربایجانی: دمیر کورپو (Dəmir Körpü))، پلی در شهر مرزی جلفا بر روی رودخانه ارس می‌باشد که مرز ارتباطی ریلی ایران و جمهوری آذربایجان (جمهوری خودمختار نخجوان) را فراهم می‌سازد. در زمان جنگ جهانی دوم و در حین هجومِ نیروهای روس به مرزهای ایران سه تن از مرزبانان ایرانی (سید محمد راثی هاشمی، عبدالله شهریاری و ملک محمدی) مقابل نیروهای مهاجم بر روی این پل مقاومت نموده و از خاک میهنشان دفاع کردند. عکس ها از رضا کوه‌سنگین

    03 اردیبهشت 07 19:21
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
    در حاشیه همایش بین‌المللی ایران و آفریقا؛
      رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است  

      نصر: رئیس‌جمهور در دیدار با معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمباوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

    03 اردیبهشت 07 14:46 خبرگزاری ایرنا
  • صادرات ۵ هزار تن مرغ به عراق در روزهای آینده
    مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور مطرح کرد:
      صادرات ۵ هزار تن مرغ به عراق در روزهای آینده  

      نصر: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: در سال گذشته حدود یک هزار و یکصد تن مرغ از ایران به عراق صادر شد و در تلاش هستیم پنج هزار تن دیگر به این کشور صادر کنیم، این اتفاق قرار است تا هشت روز آینده رخ دهد.

  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
      عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود  

      نصر: عفو بین‌الملل اعلام کرد تحقیقات این سازمان نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست «با استفاده از مهمات ساخت آمریکا» علیه مردم فلسطین در نوار غزه مرتکب جنایات جنگی می‌شوند.

    03 اردیبهشت 06 12:50 خبرگزاری ایسنا
  • چگونه مسکو از تحریم غرب سرپیچی می‌کند؟
    نجات روسیه با اقتصاد موازی/
      چگونه مسکو از تحریم غرب سرپیچی می‌کند؟  

      نصر: هنگامی که زویا، ۶۲ساله، ساکن مسکو، در اوت گذشته برای دیدار دخترش قصد سفر به ایتالیا را داشت، فرصت را مناسب دید برای خرید ساعت اپل که مدت‌ها آرزوی داشتن آن را داشت، اقدام کرد. به‌طور رسمی، اپل محصولات خود را در روسیه نمی‌فروشد.

    03 اردیبهشت 06 12:30 روزنامه دنیای اقتصاد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
    برای سال تحصیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛
      فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد  

      نصر: فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‏پزشکی جهت ورودی های سال تحصیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ و تحصیل با هزینه شخصی اعلام شد.

    03 اردیبهشت 06 12:12 خبرگزاری مهر
  • اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند
    در راستای توسعه‌ کریدورهای بین‌المللی ریلی/
      اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند  

      نصر: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به رویکرد توسعه‌ای در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، اقدامات لازم جهت اعزام آزمایشی اولین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه انجام گرفت.

    03 اردیبهشت 04 12:25 خبرگزاری ایسنا
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول 10 میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است
    در نشست خبری با نخست‌وزیر پاکستان/
      رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول 10 میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است  

      نصر: رئیس جمهور با بیان اینکه تبادل ظرفیت‌های قابل توجه موجود در دو کشور حتماً موجب انتفاع دو ملت ایران و پاکستان خواهد شد، افزود: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور تصمیم گرفتیم ضمن بکارگیری این ظرفیت‌ها روابط ایران و پاکستان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی در تمامی سطوح ارتقا بخشیم.

    03 اردیبهشت 03 16:15 خبرگزاری ایسنا
پژوهشیار