بدری خبر داد:

ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل به ۱۳۵ کیلومتر رسید

1403/02/08 - 23:22 - کد خبر: 112157 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، پروژه راه‌آهن اردبیل تا کنون ۱۳۵ کیلومتر ریل‌گذاری شده است.

به گزارش نصر، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: بازدیدهای میدانی جهت پیگیری روند پیشرفت پروژه ملی راه‌آهن میانه - اردبیل جریان دارد و امروز نیز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و جمعی از نمایندگان اخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: تلاش برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه ملی اصلی‌ترین مطالبه مردم استان اردبیل از دولت است و تا تحقق این مطالبه، پیگیری‌های جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.عضو کمیسیون عمران مجلس از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای این پروژه خبر داد و عنوان کرد: طبق گفته مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، پروژه راه‌آهن اردبیل تا کنون ۱۳۵ کیلومتر ریل‌گذاری شده، (۱۱۰ کیلومتر از سمت اردبیل و ۲۵ کیلومتر از سمت میانه) و زیرسازی حدود ۱۰ کیلومتر دیگر هم پایان یافته آماده ریل‌گذاری است و طبق همین گفته‌ها، کار باقی مانده در زیرسازی نیز در مجموعا ۲۵ کیلومتر است. بدری بر ضرورت تلاش وزارت راه برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه تا زمان سفر هیئت دولت به استان تأکید کرد.
انتهای پیام/
ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل به ۱۳۵ کیلومتر رسید خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار