در حاشیه نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز مطرح شد؛

اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در نمایشگاه ها

1403/02/08 - 17:53 - کد خبر: 112133 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی انجمن صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران، گفت: شرکت های وارد کننده و در نهایت تامین کننده مواد اولیه در صنعت شیرینی شکلات، سبب تکمیل زنجیره ارزش در نمایشگاه شده و همین حضور منجر به یک جهش اقتصادی و رونق اقتصادی برای این نمایشگاه و صنعتگران حوزه شیرینی و شکلات خواهد بود.

به گزارش نصر، علی اکبر علیان نژادی در گفتگو با خبرنگار نصر با بیان اینکه نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال با استقبال قابل توجهی از فعالان صنعت شیرینی و شکلات روبرو شد، گفت:در قطب صنعت شیرینی و شکلات هستیم و غیر از صنعتگران و فعالان عرصه شیرینی و شکلات، شاهد حضور بازدیدکنندگان از عام مردم، اصحاب رسانه، دانشجویان و سازمان ها و ادارات دولتی هستیم که حال و هوای نمایشگاه را پرشور کردند.
مدیر روابط عمومی انجمن صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران، با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان شرقی مهد و قطب صنعت شیرینی و شکلات در محصول نهایی است، ادامه داد: ما در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت ها و نام های تجاری معتبری هستیم که در نمایشگاه تبریز حضور دارند.
مدیر مسئول رسانه فودنا (شبکه خبری غذایی ایران) با اشاره به اینکه یکی از پایه های اصلی اقتصاد در صنعت شیرینی و شکلات شرکت های تولید کننده و وارد کننده مواد اولیه هستند،گفت: شرکت هایی که در زوایای مختلف وارد کننده و در نهایت تامین کننده مواد اولیه در صنعت شیرینی شکلات هستند، در این نمایشگاه حضور جدی دارند و همین حضور منجر به یک جهش اقتصادی و رونق اقتصادی برای این نمایشگاه و این صنعت خواهد بود.
علیان نژاد لبا بیان اینکه سومین بخش از نمایشگاه شیرینی شکلات تبریز بخش ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی و خدمات جانبی بود که به این صنعت کمک می‌کند فعالیت خود را هر چه قوی‌تر ادامه دهد، افزود: نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز میزبان فعالان ماشین سازی و چاپ این صنعت است.
وی با بیان اینکه مهم ترین مزیت نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز،  بین المللی بودن آن بود، افزود: شرکت های متعددی را داریم که نمایندگی های شرکت های خارجی در واردات بخصوص مواد اولیه را دارند و نقش مهمی در تولیدات داخلی شیرینی و شکلات ایفا می کنند.
علیان نژاد با اشاره به اینکه صنعت ماشین آلات ایران و کشورهای تولید کننده این صنعت در قاعده فعالیت می کنند که  به ۴۴ کشور صادرات دارند، گفت: صنعت ماشین آلات در صنعت شیرینی و شکلات دارای بازار بزرگی است که در نمایشگاه تبریز نیز این اقتدار به منصه ظهور رسیده است.
مدیر روابط عمومی انجمن صنفی صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران، اضافه کرد: این نمایشگاه، نمایشگاه تخصصی صنعت شیرینی و شکلات است نه نمایشگاه فروش و عرضه که این توانمندی ها پایه فعالیت بهتر در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است.
انتهای پیام/
اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در نمایشگاه ها گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار